«وحید حسن‌زاده»؛ نماینده قراء تبریز در مرحله استانی جشنواره تلاوت‌های مجلسی
کد خبر: 3786947
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

«وحید حسن‌زاده»؛ نماینده قراء تبریز در مرحله استانی جشنواره تلاوت‌های مجلسی

گروه جلسات و محافل ــ طی مرحله استانی سیزدهمین دوره فضل اول جشنواره تلاوت‌های مجلسی، وحید حسن‌زاده با آراء مردمی به مرحله فینال راه پیدا کرد.

به گزارش ایکنا؛ مرحله استانی سیزدهمین دوره فصل اول جشنواره تلاوت‌های مجلسی، شامگاه گذشته، 13 بهمن‌ماه، در شهر تبریز و در جلسه قرآن مهدی محمد‌زاده، مدرس و پیشکسوت قرآنی برگزار شد.
این محفل با تلاوت تعدادی از علاقه‌مندان چون ابراهیم عبدی، ابوالفضل وکیلی، سجاد امینی، هادی بنازاده، محمدحسین نقی‌زاده، عرفان جاوید و وحید حسن‌زاده برپا شد که عکس‌های شرکت‌کنندگان به منظور رأی‌گیری چاپ شده بود و در اختیار مستمعان علاقه‌مندی که قریب به چهار ساعت در این محفل حاضر بودند، قرار گرفت تا به تلاوت‌هایی مورد حمایت خود، رأی دهند و از این طریق قاری حائز شرایط مشخص شود.
در پایان و پس از تلاوت تمامی شرکت‌کنندگان و با شمارش آرا «وحید حسن‌زاده» بیشترین رأی را از سوی حضار و نظر فنی استادان و ناظر جلسه کسب کرد و به عنوان نفر برگزیده این مرحله جواز حضور در سیزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی را کسب کرد تا ۲۶ بهمن‌ماه و در مرحله نهایی در کنار 15 منتخب دیگر از استان‌های سراسر کشور به اجرا بپردازد.
حسن ختام این مراسم اهدای جوایز و اعطای لوح سپاس به نفرات برگزیده از سوی برگزارکنندگان جشنواره بود.


انتهای پیام

captcha