نامه قدردانی مادورو خطاب به سیدحسن نصرالله
کد خبر: 3787199
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱

نامه قدردانی مادورو خطاب به سیدحسن نصرالله

گروه بین‌الملل ــ منابع روزنامه السیاسه فاش کردند دبیرکل حزب‌الله لبنان پس از اعلام حمایت از رئیس‌جمهور ونزوئلا، نامه‌ای تشکرآمیز از او دریافت کرده است.

به گزارش ایکنا؛ باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: منابع ویژه روزنامه کویتی السیاسه فاش کردند سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، نامه‌ای از نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، دریافت کرده است. سیدحسن نصرالله این نامه را پس از آن دریافت کرد که حزب‌الله از مادورو حمایت و با دخالت‌های آمریکا برای برهم زدن ثبات در آمریکای لاتین مخالفت کرد.

منابع یادشده افزودند که مادورو در نامه خود، از حمایت همه‌جانبه حزب‌الله در رویارویی با تلاش‌های مخالفان برای تصرف قدرت در ونزوئلا تشکر و قدردانی کرده است.

منابع روزنامه السیاسه اعلام کردند نامه مادورو در پاسخ به نامه سیدحسن نصرالله نوشته شده است؛ نامه‌ای که دبیرکل حزب‌الله لبنان در آن از آمادگی این حزب برای هر نوع کمکی به مادورو سخن گفته است.

منابع روزنامه السیاسه افزودند: نمی‌توان با اطمینان گفت که آیا مادورو با پیشنهاد‌های سیدحسن نصرالله موافقت کرده است یا خیر.

این منابع با این حال اعلام کردند: بین اعضای حزب‌الله، کسانی که از پاسخ شایسته به حمایت ونزوئلا طرفداری می‌کنند، رو به افزایش است.

انتهای پیام

captcha