مردمی که در حمایت از بنیانگذار کبیر انقلاب کوتاه نیامدند
کد خبر: 3787734
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
امام جمعه کوهبنان:

مردمی که در حمایت از بنیانگذار کبیر انقلاب کوتاه نیامدند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام عباس جعفری گفت: 15 سال قبل از انقلاب، آمریکایی‌ها مرتب از رژیم پهلوی و شاه حمایت کردند تا جلوی مبارزات حضرت امام(ره) و مردم را بگیرند ولی مردم لحظه‌ای در حمایت از بنیانگذار کبیر انقلاب کوتاه نیامدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، 15 بهمن‌ماه در مراسم گرامیداشت ایام دهه فجر که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: از 12 تا 22 بهمن مردم با جان و دل از ولایت و رهبری دفاع کردند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
وی اظهار کرد: 40 سال مبارزه با استکبار را داشتیم که افتخار به گذشته و امید به آینده مدال عزت ماست؛ این ایام جزو ایام‌الله است که خداوند بندگان خود را یاری کرد تا کارهای خارق‌العاده انجام دهند. در این ایام مردم با تابعیت از ولایت و رهبری، رژیم طاغوت را شکست دادند.
امام جمعه کوهبنان با اشاره به شکست 40 ساله آمریکا در برابر مردم ایران، تأکید کرد: نباید امید به قدرت پوشالی آمریکا داشته باشیم، تا زمانی که توکل به خدا و ولایت و رهبری داریم، در همه عرصه‌ها پیروز میدان خواهیم بود.
وی ادامه داد: 15 سال قبل از انقلاب، آمریکایی‌ها مرتب از رژیم پهلوی و شاه حمایت کردند تا جلوی مبارزات حضرت امام(ره) و مردم را بگیرند ولی مردم لحظه‌ای در حمایت از بنیانگذار کبیر انقلاب کوتاه نیامدند و همواره شعار می‌دادند که شاه و آمریکایی‌ها را نمی‌خواهند.
جعفری گفت: دشمنان با نادیده گرفتن قدرت ایمان و توکل ملت ایران به خداوند متعال، مرتب دولت‌ها را عوض می‌کردند و سیاست‌های جدیدی همچون حکومت نظامی را به کار می‌گرفتند تا جلوی انقلاب را بگیرند ولی به فرمان و حکم حضرت امام خمینی(ره) مردم به خیابان‌ها ریختند و حکومت نظامی را شکستند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
امام جمعه کوهبنان یادآور شد: دشمنان ترور شخصیت‌ها و حمله نظامی به طبس را در دستور کار قرار دادند اما ابهت و اقتدار آمریکا در این عرصه‌ها نیز با مدد الهی شکسته شد.
وی افزود: در ادامه دشمنان، جنگ را بر ما تحمیل کردند و در کنار آن تحریم‌ها را شدت بخشیدند، اما باز هم ایران اسلامی پیروز شد. همچنین دشمنان تهاجم فرهنگی را در دستور کار قرار دادند اما با توجه به منویات مقام معظم رهبری، نظام اسلامی این برهه را هم با موفقیت پشت سر گذاشت.
جعفری گفت: با همه امیدواری‌های دشمنان دیدیم که انقلاب اسلامی همچنان مسیر خود را با قدرت و صلابت ادامه داد و اکنون به مدد خداوند شاهد چهل سالگی پیروزی انقلاب هستیم.
وی با اشاره به پیشرفت ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها، بیان کرد: چیزی که قدرت می‌دهد حضرت حق است؛ اسرائیل پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را دارد اما ترس و وحشت به وجود آنان افتاده است چون از قدرت اسلام و ایران اسلامی در هراس هستند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha