سوگواره «یاس نبوی» در اردبیل برپا می‌شود
کد خبر: 3787826
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

سوگواره «یاس نبوی» در اردبیل برپا می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام فاطمیه در ۲۳ امامزاده و بقاع متبرکه استان برپا می‌شود.

سوگواره یاس نبوی در استان اردبیل برپا می‌شودحجت‌الاسلام اکبر قیامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه سوگواره یاس نبوی در ۲۳ امامزاده و بقاع متبرکه استان اردبیل برپا می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: این سوگواره‌ها در شهرستان‌های اردبیل، خلخال، گرمی و مشگین‌شهر برگزار خواهد شد.
قیامی تصریح کرد: سخنرانی در موضوع انقلاب اسلامی و فضیلت‌های حضرت فاطمه زهرا‌(س)، برگزاری مراسم شام غریبان و روز شهادت و احسان و اطعام عزاداران از بخش‌های مهم این سوگواره خواهد بود.
وی افزود: همزمان شدن مراسم‌های ایام فاطمیه و ایام الله دهه فجر این ویژه برنامه‌ها با عنوان «فجر فاطمی» با هدف تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.
قیامی گفت: ۱۰ نفر از مبلغان اعزامی از حوزه علمیه قم نیز در کار‌های تبلیغی ایام فاطمیه مشارکت و در ویژه برنامه‌های سوگواره یاس نبوی حضور خواهند داشت.
مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان، عنوان کرد: ترویج فرهنگ فاطمی و آرمان‌های انقلاب اسلامی از مهم محور‌های برگزاری این مراسم معنوی در ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام

captcha