آموزش تخصصی مداحان در رباط کریم
کد خبر: 3788488
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

آموزش تخصصی مداحان در رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ _ دبیر اجرایی دوره‌های آموزشی تبلیغات اسلامی رباط کریم از برگزاری دوره آموزش تخصصی مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر جلیلی، دبیر اجرایی دوره‌های آموزشی تبلیغات اسلامی رباط کریم از برگزاری دوره آموزش تخصصی مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) با موضوع مقتلشناسی در سالن اجتماعات بخشداری این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام کریم خانی، استاد این دوره، در خصوص اهميت و جايگاه مداحی اهل بيت(ع)، اصول و مبانی مقتل شناسی، کتب مرجع در مقوله مقتل شناسی و نقش مخرب مقاتل نامعتبر بر فرهنگ عزاداری مطالبی را بیان کرد.
این استاد، بیان کرد: مداحی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، هنری مقدس و حرفه‌ای و ارزشمند است و نقش و تاثير اين عنصر در ترویج و گسترش فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) و مقابله با تهاجم فرهنگی و دینی اهميت دارد.

حجت‌الاسلام کریم خانی، ابراز داشت: مداحان بايد مجالس را به گونه‌ای برگزار کنند که مهد پرورش انسانهای پاک، حق طلب، آزاده و فداکار باشد.
جلیلی، اضافه کرد: ارتقای توان علمی و تجربی گروههای هدف و فعال سازی اقشار تأثیرگذار در ارتقای فرهنگ عمومی و کاهش آسيب‌های اجتماعی از اهداف برگزاری این دوره بود.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha