نظام جمهوری اسلامی، با تفکر بسیجی برپا شد/بصیرت؛ از دستاوردهای انقلاب اسلامی
کد خبر: 3788856
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

نظام جمهوری اسلامی، با تفکر بسیجی برپا شد/بصیرت؛ از دستاوردهای انقلاب اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد-فرمانده سپاه ماکو تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بدون ایجاد جنگ و با تفکر بسیجی برپا شد، افزود: بصیرت یکی از شاخص‌ترین دستاوردهای ۴۰ سال انقلاب است که برگزاری ۳۸ انتخابات آزاد ایران تا به امروز یکی دیگر از دستاوردها است.

نظام جمهوری اسلامی، با تفکر بسیجی برپا شد/بصیرت؛ از دستاوردهای انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسین‌محمد باقرلو، فرمانده سپاه ماکو، شب گذشته، 20 بهمن ماه، در یادواره شهدای شهرستان ماکو گفت: جشنهای معنوی ایرانیان در مسجد برپا می‌شود و این خواستگاه اسلام، همواره در سایه بسیج پررونق است.
وی با تاکید بر چرایی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن، خون شهدا و تدابیر داهیانه رهبر کبیر انقلاب را رمز پیروزی و استقامت یاد کرد و افزود: بنیانگذار انقلاب ایران، جایگاه نظام حکومتی اسلامی، ولی فقیه و نظام الهی را بر دنیا تبیین کرد.
فرمانده سپاه ماکو در ادامه با تاکید بر اینکه در استقامت خود به هیچ قدرتی غیر خداوند و قدرت ملت متکی نشدیم، ادامه داد: در نهایت با استراتژی خاص حضرت امام، این انقلاب به شکوفایی رسید و روز به روز در حال ترقی طبقات عظمت و شکوه است.
باقرلو با اشاره به اینکه پیشرفتها باید در مقایسه با کشورهای عضو ناتو باشد نه نسبت به دوران شاهنشاهی، تصریح کرد: براندازی انقلاب ایران از سوی اردوگاه غرب و شرق با تمامی ابعاد پیگیری شده، در حالی که روز به روز بر عذت و سربلندی ایران افزوده می‌شود.
وی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه تحریمها از اوایل انقلاب بوده و تا به امروز نیز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تحریمها چیزی تازه‌ای نیستند که به آن ناآشنا باشیم و باید این اصل را در نظر داشته باشیم که بدون آمریکا شرافتمندترین زندگی از آن مردم ایران است.
فرمانده سپاه ماکو با تاکید بر اینکه نباید به دنبال مذاکره بوده، بلکه باید به دنبال مبارزه با شرک باشیم، افزود: حضرت امام به دنیا ثابت کرد که می‌توان روی پاهای خود بایستیم، پس رسالت هر بسیجی واقعی حمایت همه‌جانبه از دستاوردهای انقلاب و خون شهداست.
باقرلو با اشاره به اینکه کمربندهای محدود کننده علیه ایران از سوی دنیای غرب تنها هدف براندازی و سکوت انقلاب اسلامی ایران را دارد، اظهار کرد: در حالی که امام با تشریح صحیح فرهنگ اسلامی این محدودیتها را به نفع کشور تبدیل کرد.
وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران جز سه قطب قوی در بین کشورهای قدرتمند دنیا است، تصریح کرد: با تمامی منابع انسانی و غیر انسانی، ایران حرفهای زیادی برای گفتن در برابر ابرقدرتها دارد.
باقرلو به وجود مشکلاتی معیشت و اقتصادی در زندگی مردم نیز اشاره کرد و ادامه داد: دشمن میخواهد این موضوعات پیش‌پاافتاده را بزرگنمایی کند و مردم را نسبت به نظام بدبین سازد.
فرمانده سپاه ماکو با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بدون ایجاد جنگ و با تفکر بسیجی برپا شد، افزود: بصیرت یکی از شاخص‌ترین دستاوردهای ۴۰ سال انقلاب است که برگزاری ۳۸ انتخابات آزاد ایران تا به امروز یکی دیگر از دستاوردها است.
وی در پایان با تاکید بر اینکه قدرت بازدارندگی اسلام توانسته دشمن را به زانو در آورد، تصریح کرد: ناله‌های التماس سازش و مذاکره از سوی دنیای غرب به ایران سرازیر می‌شود.
انتهای پیام

captcha