رشد ۸۲ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان اردبیل
کد خبر: 3788881
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

رشد ۸۲ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان اردبیل

گروه اجتماعی- قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک‌های مردم خیر استان اردبیل به مراکز نیکوکاری در ۱۰ ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۸۲ درصد افزایش داشته است.

رشد ۸۲ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان اردبیلبهروز زلالی، قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل، در گفتگو با خبرنگار ایکنا از اردبیل گفت: مراکز نیکوکاری با تکیه بر کمک‌های مردمی خدمات مختلفی را به اقشار آسیب‌پذیر ارائه می‌کنند که هدف اصلی از راه‌اندازی این مراکز واگذاری امور مردم به خود مردم است.
وی با اشاره به اینکه مسیر رسیدگی به نیاز‌های اساسی فقرا و محرومان جامعه با وجود مراکز نیکوکاری کاهش می‌یابد، بیان کرد: تمامی کمک‌های مردمی با نظر هیئت امنای مراکز نیکوکاری به نیازمندان واجد شرایط در همان محله اعطا می‌شود تا بخشی از مشکلات آن‌ها مرتفع شود.
زلالی به کمک ۱۰ میلیارد تومانی مردم خیر استان اردبیل به مراکز نیکوکاری در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: کمک‌های مردمی در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته با ۸۲ درصد افزایش روبه‌رو بوده است.
قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه همواره شاهد رشد چشمگیر کمک‌های مردمی برای رسیدگی به امور فقرا و خانوار بی‌بضاعت جامعه هستیم، گفت: حسن اعتماد خیران و نیکوکاران موجب شده است تا خدمات کیفی‌تری به مددجویان ارائه شود.
زلالی حمایت کمیته امداد استان اردبیل از شش هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و ۷۰۰ دانشجو را از مهم‌ترین اقدامات این نهاد برای دستیابی مددجویان به مدارج عالی علمی و تحصیلی بیان کرد و افزود: با کمک‌های نیکوکاران، در طول سال نیاز‌های اساسی دانش‌آموزان بطرف می‌شود و همچنین ۵۰ درصد از شهریه دانشجویان نیز توسط کمیته امداد استان اردبیل پرداخت می‌شود تا آن‌ها بی‌دغدغه و با آرامش خاطر به تحصیل ادامه دهند.
قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه خدمت به مستضعفان و دستگیری از فقرا اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: با افزایش همبستگی اجتماعی، چهره فقر و محرومیت از جامعه زدوده خواهد شد که یکی از اهداف اساسی در راه‌اندازی مراکز نیکوکاری نیز این امر مهم است.
انتهای پیام

captcha