دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از مردم برای حضور در چهلمین حماسه‌ حضور
کد خبر: 3788932
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از مردم برای حضور در چهلمین حماسه‌ حضور

گروه اجتماعی - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه اقشار مختلف مردم مرزدار استان ایلام را به شرکت حماسی در راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهلمین فجر انقلاب فراخواند.

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از مردم برای حضور در چهلمین حماسه‌ حضور
به گزارش ایکنا از ایلام، متن بیانیه به شرح زیر است:
یوم الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است .
حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ  نشاط و امید و برای دشمنان  زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است
روز 22 بهمن‌ماه 1397  همۀ دنیا شاهد خواهند بود که مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین ، قوم و نژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد .
اینک در  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچون سالهای قبل، ملت بصیر و حماسه ساز ایران اسلامی در  شهرها و روستاهای سراسر کشور سیل خروشان همبستگی و غیرت انقلابی خود را در راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله 22 بهمـن به راه خواهند انداخت و به صورت یکپارچه و همزمان، چشم جهانیان را خیره به عزم راسخ خود در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند کرد .
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از امت مرزدار و همیشه بیدار استان ایلام دعوت می‌نماید تا بار دیگر با حضـور حماسی، انقلابی و آمیختـه با بصیـرت خود در آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه، «شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام‌خمینی (ره)، شهدا و لبیک به ندای مقام معظم رهبری تجدیدبیعت کنند.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مرکز استان ( شهر ایلام ) رأس ساعت 10 صبح از مقابل سازمان جهاد کشاورزی استان واقع در خیابان آیت‌الله حیدری آغاز و با طی مسیر میدان کشوری، بلوار آزادی تا چهارراه (میدان سابق مادر) برگزار خواهد شد.
سخنران این مراسم حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلش شورای اسلامی خواهند بود.
انتهای پیام
captcha