جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3789621
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در چهار بخش مختلف در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام رحیم جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز 23 بهمن در نشستی خبری از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در استان خبر داد و اظهار کرد: در هفت استان این جشنواره برگزار می‌شود و با توجه به ظرفیت استان کرمانشاه در حوزه موسیقی مجوز برگزاری این جشنواره برای این استان صادر شد.
وی افزود: در جشنواره موسیقی فجر 21 گروه برجسته در قالب 190 هنرمند در 4 بخش سنتی، کلاسیک، محلی و پاپ اجرا خواهند داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این جشنواره 24 بهمن به مدت یک هفته در کرمانشاه آغاز بکار می‌کند و در سه سالن بزرگ انتظار، وحدت و سالن امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام جعفری به اهداف برپایی این جشنواره اشاره و اظهار کرد: ایجاد فضای شاد، نمایش قدرت موسیقیایی هنرمندان کشور، ایجاد فضای رقابتی، ارتقاء سطح موسیقی و آموزش عملی و کارگاهی از اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی به با اشاره به اینکه 600 میلیون تومان برای این جشنواره هزینه شده، افزود: یک دوم هزینه آن از محل فروش بلیت و باقی آن را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری تقبل می‌کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: قیمت بلیت‌های کنسرت‌ها در سایت ایران کنسرت اعلام شده است.
در پایان این مراسم از پوستر جشنواره موسیقی فجر رونمایی شد.
انتهای پیام

captcha