کارگاه نوین آموزش نماز به کودکان برگزار شد
کد خبر: 3789849
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

کارگاه نوین آموزش نماز به کودکان برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ کارگاه نوین آموزش نماز به کودکان به همت مؤسسه قرآنی شیفتگان حضرت مهدی(عج) کازرون روز گذشته، 23 بهمن‌ماه برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ کارگاه نوین آموزش نماز به کودکان به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شیفتگان حضرت مهدی(عج) کازرون به صورت رایگان سه‌شنبه، 23 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات برگزار شد.
محمدحسین نوربخش، مدیر اجرایی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شیفتگان حضرت مهدی(عج) کازرون اظهار کرد: این همایش با همکاری پیروان عترت و هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کازرون با سخنرانی پیرامون موضوع «سعادت در سایه‌سار قرآن و عترت» برپا شد.
این کارگاه ویژه مادران، مربیان، معلمان، طلاب و آقایان و بانوان مبلّغ و علاقه‌مندان و با سرفصل‌هایی چون مهارت‌آموزی برای آشنایی هر چه بیشتر کودکان با مفهوم نماز، تکنیک‌های آسان‌سازی تغییر رفتار و بهبود ارتباط با کودک و درونی‌سازی فرهنگ نماز برگزار شد.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شیفتگان حضرت مهدی(عج) دارای مجوز از ارشاد است که با مدیریت معصومه گلستان اداره می‌شود. همچنین این مؤسسه در استان فارس، کازرون، خیابان ابوالفضل، کوچه روبروی هنرستان پزشکیان قرار دارد.
انتهای پیام

captcha