حضور ایلام در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران
کد خبر: 3789876
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

حضور ایلام در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران

گروه اجتماعی ــ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از حضور این اداره‌کل در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در تهران خبر داد‌.

حضور ایلام، شهر گلیم نقش‌برجسته در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام امروز اظهار کرد: در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری که با معرفی جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، تاریخی، معنوی، سلامت، سوغات و صنایع دستی در تهران در حال برگزاری است، نمایشگاه‌، گلیم نقش برجسته استان با استقبال خوب بازدید کنندگان قرار گرفت.
وی از حضور کارگاه تولید شیرینی‌های سنتی استان (کله کنجد و بژی برساق) در این نمایشگاه خبر داد و گفت: اماکن تاریخی، جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی و سوغات ایلام نیز در این نمایشگاه معرفی می‌شوند‌.
شنبه‌زاده تصریح کرد: ظرفیت‌های گردشگری استان ایلام اعم از تأسیسات اقامتی، پذیرایی، مجتمع‌های گردشگری و تفریحی با اولویت اقامتگاه‌های بوم‌گردی و دفاتر خدماتی مسافرتی، گردشگری سلامت در این نمایشگاه معرفی می‌شوند.
مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام با بیان اینکه استان ایلام در سالن شماره 44 این نمایشگاه حضور فعال دارد، تصریح کرد: معرفی استان در قالب بروشور، کتابچه معرفی جاذبه‌ها، سی‌دی، وضعیت هتل و سایر امکانات استان ایلام به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.
دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ تا  26 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است‌.
انتهای پیام
captcha