تجلیل از خانواده شهیدان صابر و کیوانیان «در کوی نیکنامان»
کد خبر: 3789947
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

تجلیل از خانواده شهیدان صابر و کیوانیان «در کوی نیکنامان»

کانون خبرنگاران نبأ ــ از خانواده معزز شهیدان «داریوش صابر و ابوالحسن کیوانیان» در ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» فرهنگ‌سرای گلستان تجلیل می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ «در کوی نیکنامان» یکصد و چهلمین برنامه‌ای است که به میزبانی فرهنگ‌سرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و شهدا، ترویج باورهای دینی و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه برگزار می‌شود.
این ویژه‌برنامه که پنج‌شنبه، 25 بهمن‌ماه، ساعت 7:30 با حضور خانواده معظم و معزز شهدا برگزار می‌شود؛ با قرائت زیارت عاشورا، مداحی ذاکر اهل بیت(ع) و تجلیل از خانواده معظم شهیدان «داریوش صابر و ابوالحسن کیوانیان» همراه است.
داریوش صابر، متولد 16 بهمن‌ماه 1334 تهران در 22 بهمن‌ماه 1357 پادگان جمشیدیه و ابوالحسن کیوانیان، متولد اول فروردین‌ماه 1342 تهران در هفتم خردادماه 1363 جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، مراجعه کنند.
فاطمه امیری
انتهای پیام

captcha