۲۲ بهمن تبلور زمان‌شناسی مردم ایران بود
کد خبر: 3790271
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

۲۲ بهمن تبلور زمان‌شناسی مردم ایران بود

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۲ بهمن تبلور زمان‌شناسی مردم ایران بود که توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد و حال نوبت مسئولان است تا با تلاش مضاعف و خدمت انقلابی به مردم پاسخ دهند.

22 بهمن تبلور زمان شناسی مردم ایران بودبه گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 26 بهمن‌ماه در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه تبریز گفت: 22 بهمن تبلور زمان‌شناسی مردم ایران بود که توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد و حال نوبت مسئولان است تا با تلاش مضاعف و خدمت انقلابی به مردم پاسخ دهند.
وی با بیان اینکه عزت، اقتدار و سربلندی کشور را مرهون فداکاری رزمندگان هستیم افزود: عظمت انقلاب اسلامی ایران به برکت تلاش نیروی‌های مسلح از جمله سپاه است.
آل‌هاش ادامه داد: سپاه نیروی مردمی و انقلابی است که مجاهدان فی سبیل الله در آن توطئه های دشمنان را خنثی و مسیر تعالی و پیشرفت انقلاب را هموارتر می کنند.
امام جمعه تبریز، با اشاره به پیام های حضور با شکوه و میلیونی مردم در سالگرد چهلمین بهار انقلاب که موجب تقویت بنیه جمهوری اسلامی ایران شد گفت: یکی از پیامدهای مثبت حضور مردم در صحنه این بود که جمهوریت و قدرت نرم نظام اسلامی به کل دنیا ثابت شد و نشان داد که تلاش‌های جبهه مردمی مقاومت ایرانی  ـ اسلامی بی نتیجه نمانده است.
وی نمایش قدرت و اتحاد مردمی را یکی دیگر از اثرات مثبت راهپیمایی 22 بهمن امسال برشمرد و تصریح کرد: هر چند مشکلات معیشتی و اقتصادی که بخشی از آن جنگ اقتصادی تحمیلی استکبار جهانی و بخش مهمش به علت بی‌تدبیری مسئولان به وجود آمده و مردم را در مضیقه قرارداده است اما حضور با صلابت آنها در حماسه 22 بهمن ثابت کرد که ملت آگاه ایران زمان‌شناس است.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه این حضور باشکوه دوستان داخلی و خارجی را به آینده انقلاب امیدوار کرد ادامه داد: مردم بصیر ایران در این بحران و جنگ اقتصادی طراحی شده از سوی غرب موقغیت شناسی کرد و آگاهانه به میدان آمد تا علاوه بر افزایش اتحاد ملی دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارد.
وی تهدید دشمنان را در هر برهه از تاریخ ، اتحاد آفرین دربین آحاد ملت دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که دشمن بار دیگر در محاسبات خود اشتباه کرده است.
آل‌هاشم با بیان اینکه مردم با حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب به وظیفه دینی و ملی خود عمل کردند، گفت: باید به این مردم آفرین گفت که با نقش‌آفرینی برابر توطئه‌های دشمنان اقتدار ملی در سایه اتحاد و انسجام را به نمایش گذاشتند و مسئولان باید قدردان مردم باشند.

انتهای پیام

captcha