ارائه ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3790539
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

ارائه ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان خراسان‌جنوبی

گروه اجتماعی ــ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری، کمیته امداد خراسان‌جنوبی ۳۳ میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به ۱۸۲۵ خانوار تحت حمایت و نیازمندان متقاضی از محل منابع قرض‌الحسنه بانکی و امدادی پرداخت کرده است.

ارائه 33 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان خراسان‌جنوبیسیدرضا حسینی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌جنوبی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تأمین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهم‌ترین اهداف این نهاد است.
وی ادامه داد: کمیته امداد با فراهم کردن امکانات لازم به منظور توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانوارهای نیازمند از طریق استعداد‌سنجی، مهارت‌آموزی، ایجاد اشتغال و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌جنوبی افزود: کمیته امداد استان طی ۱۰ ماهه سال جاری ۳۳ میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به ۱۸۲۵ خانوار تحت حمایت و نیازمندان متقاضی از محل منابع قرض‌الحسنه بانکی وامدادی پرداخت کرده است که بیشتر این طرح‌ها در زمینه‌های دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی و خدماتی بوده است.

حسینی یادآور شد: هم اکنون ۶۱۸ طرح توسط مجریان زن با اعتبار بیش از هشت میلیارد و ۷۴۷ میلیون تومان و ۱۲۰۷ طرح توسط مجریان مرد با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۹۵۹ تومان در سطح استان اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۸۲۵ طرح اجرا شده در استان، ۱۴۱۳ طرح مربوط به طرح‌های خوداشتغالی و ۴۱۲ طرح مربوط به مشاغل خانگی بوده است.
انتهای پیام

captcha