آذربایجان بزرگ ترین نقش را در وفاق ملی دارد
کد خبر: 3790614
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

آذربایجان بزرگ ترین نقش را در وفاق ملی دارد

گروه اجتماعی- استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه تبریز مرکز قیام‌ها و انقلاب‌هاست، اظهار کرد: آذربایجان بزرگ ترین نقش را در وفاق ملی داشته است.

آذربایجان بزرگ ترین نقش را در وفاق ملی دارد

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، محمدرضاپورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز در مراسم افتتاح 174 طرح فنی صداوسیمای مرکز استان، با بیان اینکه تبریز مرکز قیام‌ها و انقلاب‌هاست، اظهار کرد: آذربایجان بزرگ ترین نقش را در وفاق ملی داشته است.
وی افزود: تبریز اگرچه حافظ و سعدی ندارد، اما از 700 سال قبل ربع رشیدی داشته و باید صدا و سیما در برنامه هایش به جایگاه والای تبریز اشاره کند.
استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: امام راحل فرمودند صدا و سیما رسانه ملی است و به حق همین رسانه ملی، بزرگ ترین نقش را در دفاع از کیان و آرمان‌های کشور داشته است.
پورمحمدی، با اشاره به اهمیت پوشش رسانه‌ای در استان‌های مرزی گفت: امروز تهاجم و تلاقی فرهنگی، مبحث بسیار مهمی است که باید جدی گرفته شود، زیرا دیگر خبری از جنگ فیزیکی نیست، بلکه دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی می‌خواهند با استفاده از توان و ظرفیت رسانه ها، انسجام اجتماعی، نهاد خانواده و اخلاقیات جامعه را تحت تاثیر قرار داده و نظام را براندازند.

انتهای پیام

captcha