زمان توزیع كارت آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن اعلام شد
کد خبر: 3790756
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
در فارس؛

زمان توزیع كارت آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارت ورود به جلسه هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در بخش کتبی طی روز‌های ۲۹ بهمن تا ۷ اسفندماه در فارس و بخش شفاهی طی روز‌های ۵ تا ۱۰ اسفندماه توزیع می‌شود.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم در سال جاری گفت: این آزمون در سه بخش شفاهی، كتبی و الكترونیكی برگزار می‌شود.
وی افزود:‌ آزمون كتبی به‌صورت همزمان و كشوری در تاریخ 9 اسفندماه امسال در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود كه متقاضیان جهت شركت در این آزمون باید كارت ورود به جلسه را دریافت كنند.
جلالی، زمان دریافت كارت‌های ورود به جلسه آزمون كتبی را طی روزهای 29 بهمن‌ تا 7 اسفندماه امسال اعلام كرد و افزود: همچنین قرآن‌آموزانی که در بخش‌های شفاهی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از یکشنبه، 5 اسفند تا جمعه 10 اسفندماه جاری نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: قرآن‌آموزان، مربیان و مدیران مؤسسات برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم می‌توانند به سامانه www.quranedu.ir مراجعه کنند.
وی با بیان اینكه این آزمون در سه گروه امتحانی در قالب ۱۸ رشته برگزار خواهد شد، گفت: آزمون الکترونیکی در یکم و دوم اسفندماه، آزمون کتبی در ۹ اسفندماه و آزمون رشته‌های شفاهی ویژه مراکز اصلاح و تربیت، گروه سنی زیر ۱۲ سال و حافظان کل قبول شده در مرحله کتبی نیز از ۱۱ تا ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha