اعلام زمان آغاز رزرو اینترنتی مدارس فارس برای اسکان نوروز ۹۸
کد خبر: 3790919
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

اعلام زمان آغاز رزرو اینترنتی مدارس فارس برای اسکان نوروز ۹۸

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس زمان آغاز رزرو اینترنتی مدارس برای اسکان نوروز ۹۸ در فارس را از سوم اسفند ۹۷ اعلام کرد و گفت: حداقل ۷۰ درصد از ظرفیت مدارس طرح اسکان نوروز ۹۸ در این استان به رزرو اینترنتی اختصاص یافته است.

به گزارش ایكنا از فارس، غلامعلی حق‌شناس، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس، امروز، 28 بهمن‌ماه با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش برای آمادگی جهت پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در این استان گفت: به منظور تسهیل فرایند پذیرش و اسکان مهمانان در نوروز 1398 در استان فارس، حداقل 70 درصد از ظرفیت مدارس طرح اسکان نوروز97 در فارس به رزرو اینترنتی اختصاص یافت.
قائم مقام ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان آموزش و پرورش فارس گفت: رزرو اینترنتی ظرفیت پیش‌بینی شده برای اسکان نوروزی فرهنگیان در فارس، در بازه زمانی سوم تا 24 اسفندماه 97 انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای رزرو مدارس در فارس از طریق سایت اسکان مهمانان فرهنگی به نشانی http://eskan.medu.ir اقدام كنند.
وی بیان كرد: به منظور تسهیل فرایند رزرو اینترنتی مدارس ، اپلیکیشن اسکان ویژه استان فارس برای راهنمایی مهمانان نوروزی تهیه شده که از طریق صفحه اینترنتی به آدرس https://eskan.farsedu.ir قابل دریافت و نصب بر روی گوشی تلفن همراه است.
حق‌شناس یادآور شد: آموزش و پرورش فارس طی سال‌‌های اخیر در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی مقام اول کشوری را به دست آورده است.
انتهای پیام

captcha