دانشگاه باید محل آرمان تلفیق علم و اجرا باشد
کد خبر: 3791332
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
سلیمانی دشتکی:

دانشگاه باید محل آرمان تلفیق علم و اجرا باشد

گروه اجتماعی - استاندار ایلام با بیان اینکه دانشگاه باید محل آرمان تلفیق علم و اجرا باشد، گفت: آرمان همه‌ ما تلفیق علم و اجرا و عمل است و دانشگاه می‌تواند در این خصوص نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

دانشگاه باید محل آرمان تلفیق علم و اجرا باشد
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز در چهاردهمین نشست هیئت امنای دانشگاه آزاد استان ایلام یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و موسسان دانشگاه آزاد اسلامی را گرامی داشت و اظهار کرد: تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی یک اتفاق عظیم بود و یکی از رویکردهای مهم دانشگاه را در دو حوزه تلفیق علم و عمل و ایجاد اشتغال و درآمد است.
وی با بیان اینکه آرمان همه‌ی ما تلفیق علم و اجرا و عمل است و دانشگاه می‌تواند در این خصوص نقش تعیین کننده ای داشته باشد، تصریح کرد:رشته‌های دانشگاهی باید به سمت مزیت‌ها و نیازها و اشتغال استان سمت و سو پیدا کند .
استاندار ایلام بر ضرورت حرکت دانشگاه آزاد به سمت فعالیت‌های اقتصادی درآمدزا تاکید و تصریح کرد:این دانشگاه باید به سمت و سوی کارهای اقتصادی روی آورد و در این میان حوزه گردشگری یک انتخاب خوب است .
سلیمانی‌دشتکی تاکید کرد: امروز با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های استان در حوزه گردشگری می توان بر این مهم تمرکز و سرمایه گذاری کرد و دانشگاه آزاد می تواند با تلفیق علم و عمل رابطه معنادار با بازار کار پیدا کند .
نماینده عالی در استان به واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی و 100 هکتار اراضی کشاورزی اشاره و عنوان کرد: این واگذاری‌ها در جهت توانمندسازی دانشگاه آزاد صورت گرفته تا بتواند به سمت درآمد زایی و ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان این دانشگاه حرکت کند
انتهای پیام
captcha