گام‌های مؤثری برای رفع مشكلات مردم بر‌می‌داریم
کد خبر: 3791513
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

گام‌های مؤثری برای رفع مشكلات مردم بر‌می‌داریم

گروه اجتماعی ــ فرماندار شیراز با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این دستگاه تأكید كرد كه مجموعه مدیریتی شهرستان در تلاش است در جهت رفع مشکلات مردم و کاهش اثرات تهدیدات دشمنان گام‌های مؤثری بردارد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدرضا امیری، فرماندار شهرستان شیراز، شب گذشته، 29 بهمن‌ماه در دیدار با آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: مجموعه مدیریتی شهرستان در تلاش است تا علی‌رغم وجود شرایط خاص اقتصادی حال حاضر، در جهت رفع مشکلات مردم و کاهش اثرات تهدیدات دشمنان، در کنار نماینده ولی فقیه در استان و استاندار محترم، گام‌های مؤثری برداشته شود.
وی افزود: به واسطه حضور نماینده ولی فقیه در استان و با دیدگاه‌های اجرایی و عملیاتی در حال حاضر و توجه ویژه به مقوله جوانان شاهد تقویت وحدت و یکپارچگی و امید میان مردم و همچنین بین مدیران دستگاه‌های مختلف در سطح استان هستیم.
امیری ادامه داد: از طرف دیگر انتصاب شایسته رحیمی، استاندار فارس که تعهد، تجربیات و دانش بالایی نسبت به استان و مردم شریف از خصوصیات ایشان به حساب می‌آید نیز در کنار حضرت‌عالی نویدبخش پیشرفت و توسعه استان خواهد بود.
فرماندار شهرستان شیراز اظهار کرد: مجموعه فرمانداری شهرستان شیراز، آمادگی خود را به منظور انجام هرگونه همکاری لازم، در حد توانایی و در حوزه‌های مختلف، جهت انسجام بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور ارائه خدمات بهتر و پیگیری‌های مورد نیاز در راستای خدمتگزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می‌دارد.
انتهای پیام

captcha