شهیدان، نتیجه تربیت مادرانی ایثارگر هستند
کد خبر: 3791566
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

شهیدان، نتیجه تربیت مادرانی ایثارگر هستند

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اگر مادران ایثارگر نباشند، شهدا هم نیستند، گفت: مادران وارسته، خالص، مؤمن و فداکار این جوانان و شهدا را تربیت می‌کنند و شهدا نیز مایه عزت جهان اسلام می‌شوند.

شهیدان، نتیجه تربیت مادرانی ایثارگر هستندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی امروز، 30 بهمن‌ماه در همایش همکلاسی آسمانی و تجلیل از مقام شهدا اظهار کرد: حضرت زینب(س)، حضرت زهرا(س) و حضرت ام‌البنین(س) برای بانوان و زنان جامعه یک الگو هستند.
وی با بیان اینکه اگر مادران ایثارگر نباشند، شهدا هم نیستند، گفت: مادران وارسته، خالص، مؤمن و فداکار این جوانان و شهدا را تربیت می‌کنند و شهدا نیز مایه عزت جهان اسلام می‌شوند.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی افزود: این شهدا مانند ستارگان آسمان مسیر درست را در یک شب ظلمانی به انسان نشان می‌دهند و اگر شهدا نباشند مسیر را گم می‌کنیم.
قاسمی با بیان اینکه وهابی‌ها هیچ بویی از اسلام شیعه و اسلام سنی نبردند، تصریح کرد: مرگ برای انسان تبدیل و رفتن از خانه‌ای به خانه دیگر است و شهادت بهترین، ساده‌ترین و شیرین‌ترین نوع رفتن از این خانه است.
وی با بیان اینکه شهدا بهترین مسیر را انتخاب کردند و برای ما الگو و نشانه هستند، اظهار کرد: باید آن‌ها را به‌عنوان الگو برای خود انتخاب کنیم و این یادواره‌های شهدا برای این است که آن‌ها را فراموش نکنیم.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته 99 درصد خاک سوریه در دست داعش بود اما امروز کمتر از سه درصد خاک سوریه در دستان داعش است.
قاسمی با اشاره به جهاد کبیر، گفت: جهاد کبیر به معنای نه گفتن به استکبار و مرگ بر آمریکا است و اینکه اندیشه و رفتار و کردار انسان همراه با دشمن نباشد یک جهاد کبیر است.
وی با بیان اینکه شهید همدانی‌ها برای جامعه اسلامی الگو و شاخص هستند و باید از این شهدا الگو گرفت، یادآور شد: بهترین و ماندگارترین مسیر، مسیر شهادت است.
انتهای پیام

captcha