استقبال جشنواره بین‌المللی شعر غدیر از آثار دانش‌آموزی
کد خبر: 3791616
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

استقبال جشنواره بین‌المللی شعر غدیر از آثار دانش‌آموزی

کانون خبرنگاران نبأ ــ دبیر بخش دانش‌آموزی هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر غدیر اعلام کرد: بخش دانش‌آموزی جشنواره شعر غدیر در وزارت آموزش و پرورش فعال شده و آمادگی دارد تا اشعار و آثار غدیری دانش‌آموزان را دریافت و داوری کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کریمی‌فر، دبیر بخش دانش‌آموزی هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر غدیر در حاشیه نشست خود با مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر از آمادگی وزارت آموزش و پرورش کشور برای همکاری جدی در برگزاری این جشنواره خبر داد.

وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش، بسترهای لازم برای حضور و مشارکت شعرای جوان و نوجوان کشور در جشنواره بین‌المللی شعر غدیر برای دریافت آثار در موضوعات جشنواره فراهم شده و دبیرخانه این بخش در وزارت آموزش پرورش راه‌اندازی و آغاز به‌کار کرده است و آمادگی دارد تا اشعار و آثار غدیری دانش‌آموزان را دریافت و داوری کند.

کریمی‌فر با ابراز امیدواری از تلاش‌های ارزشمند برای نهادینه شدن فرهنگ غنی غدیر، امامت و ولایت در مدارس کشور، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به مدد مولای متقیان علی(ع) این فرهنگ غنی را در 105 هزار مدرسه کشور اشاعه و ترویج کنیم.

دبیر بخش دانش‌آموزی هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر غدیر گفت: بیش از 600 کانون فرهنگی تربیتی در کشور داریم که آماده دریافت آثار مربوط به این جشنواره از دانش‌آموزان خلاق کشور هستند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: ان‌شاء‌الله شاهد حضور و مشارکت چشم‌گیر دانش‌آموزان عزیز در این جشنواره باشیم و آغازی با برکت برای کسب معارف امیر مؤمنان(ع) در میان دانش‌آموزان ایران اسلامی باشد.

محمد ایمانی‌مهر
انتهای پیام

captcha