انتفاع مدیران و کارکنان سازمان اوقاف از موقوفات ممنوع است
کد خبر: 3791638
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
حجت‌الاسلام خاموشی:

انتفاع مدیران و کارکنان سازمان اوقاف از موقوفات ممنوع است

گروه جامعه ــ نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور در دوره آموزشی مسئولان و کارشناسان دبیرخانه‌های ستادی و استانی این سازمان، تأکید کرد: انتفاع مدیران و کارکنان سازمان اوقاف از موقوفات ممنوع است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس این سازمان، امروز 30 بهمن‌ماه، در ابتدای سخنان خود در دوره آموزشی مسئولان و کارشناسان دبیرخانه‌های ستادی و استانی این سازمان، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم هم به وقف کردن ترغیب شوند و هم از وقف کردن راضی و خوشحال باشند. عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد که جامعه احساس کند وقف کردن نفع خوبی به مردم می‌رساند.

حجت‌الاسلام خاموشی تصریح کرد: اگر کمال انسان را به صورت دو بال تصور کنیم، یکی از آنها عبادت خدا و دیگری خدمت به خلق است. به اهل جهنم می‌گویند چه چیزی شما را به این روز انداخت و آنها پاسخ می‌دهند که ما از نمازگزاران نبودیم و به نیازمندان جامعه رسیدگی نمی‌کردیم.

وی به مسئولان دبیرخانه‌های ستادی و استانی سازمان اوقاف گوشزد کرد: خدا به ما و شما توفیق داده که بیاییم و در عرصه خدمت به خلق وارد عمل شویم. افرادی که در سازمان اوقاف مشغول فعالیت هستند نباید از وقف منتفع شوند.

وی در پایان افزود: به تعبیر قرآن ما باید حفیظ و علیم باشیم یعنی؛ اولا در مدیریت خود پاک دست باشیم و ثانیا به کاری که می‌کنیم آگاهی کامل داشته باشیم.

انتهای پیام 

captcha