موفقیت‌های نظام در برابر توطئه‌های دشمنان مرهون حمایت‌های مردم است
کد خبر: 3792115
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

موفقیت‌های نظام در برابر توطئه‌های دشمنان مرهون حمایت‌های مردم است

گروه اجتماعی- معاون فرماندار اهر، گفت: موفقیت‌های نظام اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان مرهون حمایت‌های مردمی است به طوری که دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با هر ترفند و حیله‌ای سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی داشتند ولی با موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی و حضور در صحنه‌ها توسط مردم تمامی توطئه‌ها نقش بر آب شده است.

موفقیت‌های نظام در برابر توطئه‌های دشمنان مرهون حمایت‌های مردم استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی حسن‌زاده، معاون فرماندار اهر، امروز در همایش تجلیل از خیران شهرستان اهر با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) از بدو تاسیس توانسته بخشی از شکاف طبقاتی در جامعه را بردارد اظهارکرد: حمایت از اقشار مستضعف و فقیر بهترین اهدافی بود که امام راحل برای کمیته امداد ترسیم کردند و اقدامات این نهاد انقلابی در محرومیت‌زدایی در کشور بی‌نظیر بوده است.

وی افزود: اقدامات و فعالیت‌های عملکردی کمیته امداد اگر جزء به جزء بر روی کاغد مکتوب شود شاید بیش از چند کتاب می‌شود و این نهاد در حمایت از نیازمندان الحق‌والانصاف قدم‎های بزرگ و تاثیرگذاری برداشته است.

معاون فرماندار اهر ادامه داد: دولت برای خیرین که برای تامین نیازهای نیازمندان و فقرا و پروژه‌های عام‌المنفعه هزینه کنند معافیت مالی در نظر می‌گیرد که به نوعی توزیع مجدد ثروت در جامعه است.

حسن‌زاده بابیان اینکه مردم و خیرین اگر در طول 40 سال گذشته در کنار دولت نمی‌بودند شاید مشکلات بسیاری بر قوت خود باقی‎ می‌ماند، گفت: مردم و به ویژه خیرین در حوادث و بحران‌های مختلف با قرار گرفتن کنار دولت به هم‌نوعان خود کمک‌رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: موفقیت‌های نظام اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان مرهون حمایت‌های مردمی است به طوری که دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با هر ترفند و حیله‌ای سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی داشتند ولی با موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی و حضور در صحنه‌ها توسط مردم تمامی توطئه‌ها نقش بر آب شده است.

معاون فرماندار اهر خاطرنشان کرد: وقتی فردی از اموال خود برای رفاه نیازمندان می‌گذرد به معنای واقعی جهاد کرده است چون گذشتن از اموال شاید راحت نباشد ولی خیرین با احسان و انفاق با شیطان و هوای نفس مقابله می‌کنند.

حسن‌زاده با قدردانی از حمایت‌های خیرین از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بر لزوم مشارکت خیرین در تامین نیازهای فقرا در آستانه سال جدید تاکید کرد و گفت: در آستانه عید نوروز هستیم و در این ایام نباید فقرا و مستضعفان را فراموش کنیم.

انتهای پیام

captcha