نشست «تبیین نظریه حکومت اسلامی و ولایت فقیه» برگزار می‌شود
کد خبر: 3792143
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

نشست «تبیین نظریه حکومت اسلامی و ولایت فقیه» برگزار می‌شود

گروه معارف- نشست علمی «تبیین نظریه حکومت اسلامی و ولایت فقیه» به همراه رونمایی از کتابی با همین عنوان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان» برگزار می‌شود.

نشست «تبیین نظریه حکومت اسلامی و ولایت فقیه» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، نشست علمی «تبیین نظریه حکومت اسلامی و ولایت فقیه» را با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برگزار می‌کند.

در این نشست، از کتاب «تبیین نظریه حکومت اسلامی و ولایت فقیه» رونمایی خواهد شد. تبیین نظریه ولایت فقیه و حکومت اسلامی، صورت مکتوب کوشش علمی و خطابی آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان است که طی چندین خطبه نماز جمعه بیان شده است. وی ابعاد مختلف این نظریه را عالمانه و محققانه بازشکافته و با زبانی سلیس و روان، عمیق‌ترین لایه‌های بحث را عرضه کرده و به برخی از مهم‌ترین اشکالات و سؤالات در این باره پاسخ گفته است.
این نشست علمی و رونمایی از کتاب، روز شنبه 4 اسفندماه 1397 ساعت 9:30 صبح در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

 

captcha