لزوم توجه ویژه مسئولان به فعالیت‌های قرآنی استان ها/قرآن، موجب رونق مساجد است
کد خبر: 3792295
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

لزوم توجه ویژه مسئولان به فعالیت‌های قرآنی استان ها/قرآن، موجب رونق مساجد است

گروه فعالیت‌های قرآنی-ناظر کشوری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در آذربایجان غربی بر لزوم توجه ویژه به استعدادیابی قاریان نوجوان تاکید کرد و گفت: درخصوص فعالیت‌های قرآنی باید نسبت به استان ها و قاریان نوجوان توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

لزوم توجه ویژه مسئولین به فعالیت‌های قرآنی در استانها/قرآن، موجب رونق مساجد است

صابر قائمی، ناظر کشوری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه اطلاع رسانی این دوره از مسابقات بسیار خوب بود، اظهار کرد: کانون‌های مساجد کشور در بحث مسابقات مدهامتان، ورود خوبی داشته و زمینه‌ای برای جذب جوانان به مساجد را فراهم کرده است.
وی ادامه داد: قرآن، موجب رونق مساجد بوده و برگزاری اینگونه مسابقات از سوی کانون‌های مساجد، فرصتی است تا این رونق بیش از پیش افزایش یافته و تاکنون نیز تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقات بسیار خوب بوده است.
قائمی افزود: از لحاظ بودجه و حمایت‌های مالی در رابطه با فعالیت‌های قرآنی مشکل داریم و باید توجه ویژه‌ای به استانها شود، استقبال سنین زیر ۱۶ سال در این دوره از مسابقات بسیار خوب بود و امید است زمینه‌ای برای حضور هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه باید فعالیت‌های مساجد به گونه‌ای باشد تا نوجوانان جذب مساجد شوند، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به قاریان نوجوان و اعتماد به آنان در مسابقات قرآنی موجب شکوفایی استعدادهای نوجوانان خواهد شد.
انتهای پیام

captcha