جشن ملی ۱۰۰ زوج ناشنوا در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3792577
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

جشن ملی ۱۰۰ زوج ناشنوا در اصفهان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: جشن ملی ۱۰۰ زوج ناشنوا در قالب طرح ملی «پیوند آسمانی» روز جمعه، ۱۰ اسفندماه در جوار مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان برگزار می‌شود.

جشن ملی 100 زوج ناشنوا برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ایمان خواجه اظهار کرد: براساس اقدامات انجام شده در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش و با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی جشن ملی 100 زوج ناشنوا در جوار مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: این جشن بزرگ با شرکت 100 زوج ناشنوا از استان های خوزستان، سیستان و بلوچستان، مازندران، هرمزگان، یزد، اصفهان و... روز جمعه 10 اسفند ماه از ساعت 8 و 30 دقیقه لغایت 12 و 30 دقیقه در سالن اجتماعات مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه در ادامه اضافه کرد: این جشن بزرگ با حضور معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی وحید قبادی دانا، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مدیرکل بهزیستی استان، نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی و کشوری برگزار می شود.
ایمان خواجه در ادامه خاطر نشان شد: براساس هماهنگی های به عمل امده و رایزنی های انجام شده نیز مقرر شده است تا بانک‌های ملی و ملت نیز به زوج‌های ناشنوایی که در این مراسم حضور دارند تسهیلات قرض الحسنه ارائه نمایند.
وی اضافه کرد: این جشن بزرگ و ملی با محوریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و همکاری کانون ناشنوایان استان، سازمان بهزیستی، اتاق اصناف استان، شهرداری اصفهان و... برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه یادآور شد: این جشن بزرگ برای چهارمین سال متوالی است که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و کانون ناشنوایان استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha