امنیت امروز کشور ارمغان ایثار شهداست
کد خبر: 3793252
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

امنیت امروز کشور ارمغان ایثار شهداست

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌ایم که برای دفاع از ملت و کشورشان از تمام هستی خود گذشتند تا امنیت را برای مردمشان فراهم کنند، امنیت امروز کشور ارمغان ایثار شهداست.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز، 6 اسفند در حسینیه ثارالله با حضور خانواده شهدا، جمعی از رزمندگان دفاع مقدس و مسئولان آماد و پشتیبانی سپاه‌های کشور و استان کرمانشاه برگزار شد با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: خداوند عطیه‌ای به جهان هستی عطا کرد و اراده خداوند بر این بود که امروز از نسل این صدیقه طاهره آئین توحیدی اسلام در سرتاسر جهان درحال شکل‌گیری باشد.
وی با اشاره به نقش آماد و پشتیبانی در تجهیزات نظامی و تدارکات پشت جبهه قابل توصیف نیست، گفت: این بخش در شرایط جنگ و مشکلات جاده‌ای و صعب‌العبور بودن برخی از راه‌ها توانستند تدارکات لازم را به رزمندگان برسانند.
سردار ریحانی افزود: در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌ایم و می‌توان گفت آنان از تمام هستی خود برای دفاع از ملت و کشورشان گذشتند تا امنیت و آرامش را برای مردمشان فراهم کنند و امنیت امروز کشور ارمغان ایثار شهدا است.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: آب‌رسانی، سوخت‌رسانی، آماده کردن راه و جاده زدن گوشه‌ای از کار رزمندگان آماد و پشتیبانی در عرصه‌های دفاع مقدس بوده که سختی‌های فراوانی به‌دنبال داشته است.
انتهای پیام

captcha