حمایت مادی و معنوی خیرین از مهد قرآن مینودشت گلستان
کد خبر: 3794037
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴

حمایت مادی و معنوی خیرین از مهد قرآن مینودشت گلستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه مهد قرآن مینودشت استان گلستان از سال 74 تاکنون همواره از حمایت‌های مادی و معنوی خیرین شهرستان مینودشت به ویژه فرهنگیان بهره‌مند شده است.

به گزارش ایکنا؛ سیدحسین هاشمی، مدیر مهد قرآن شهرستان مینودشت استان گلستان، تحت آموزش قرار گرفتن قریب به 10هزار نفر در رشته‌های مختلف قرآنی، رشد و شکوفایی 500 حافظ قرآن در اجزای مختلف و رویش 12 حافظ کل قرآن را ثمره مشارکت و حمایت‌های مردمی برشمرد.
وی گفت: این شعبه که از سال 1374 با مجوز دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن آموزش جامع (حفظ، مفاهیم و ...) برای قرآن‌آموزان و عموم علاقه‌مندان آغاز کرد، همواره از حمایت‌های مادی و معنوی خیرین شهرستان مینودشت به ویژه فرهنگیان فرهیخته غلامرضا و رحیم کرد افشار، اصغر، حسین و رضا قزلسفو، محمد ابراهیمی، سید‌محمد خسروی، محمد بشارت، رمضان شاملو، زینب مشلی، ریحان نوری، مهری باقری‌، اکرم مشهدی و ستاره کوهی بهره‌مند شد.
هاشمی با اشاره به مشارکت مبالغ 2 تا 80 میلیون تومانی این خیرین جهت خرید ساختمان جدید مهد قرآن و یا تأمین بخشی از هزینه‌های جاری و آموزشی بیان کرد: افرادی که توفیق خدمت‌گزاری به ساحت مقدس قرآن را دارند و جهت ترویج ارزش‌های این کتاب آسمانی تلاش می‌کنند، به فرمایش پیامبر اکرم(ص) «برترین و شایسته‌ترین بندگان خدا هستند».
مدیر مهد قرآن مینودشت با تجلیل از همت اساتید و مربیان که بدون دریافت وجهی در امر آموزش و کسب موفقیت‌های حافظان قرآن این مرکز تلاش می‌کنند، افزود: در حال حاضر تعداد 12 حافظ کل مهد قرآن اکثراً در مسابقات قرآن استان مقام ممتاز کسب کرده‌اند از جمله سید‌روح‌الله هاشمی که تاکنون در مسابقات ترتیل، قرائت و ابتهال قرآن در کشور رتبه ممتاز را به خود اختصاص داده است.
هاشمی اظهار کرد: از مسئولان و دست اندرکاران انتظار می‌رود با اختصاص مزایا و امتیازات برای حافظان قرآن و مربیان روند رشد و شکوفایی و تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب در تربیت 10 میلیون حافظ قرآن را فراهم کنند.
انتهای پیام

captcha