برنامه‌های کرسی تلاوت قرآن مؤسسه مهدیون اعلام شد
کد خبر: 3795243
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹

برنامه‌های کرسی تلاوت قرآن مؤسسه مهدیون اعلام شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ برنامه‌های چهارصد و هجدهمین تا چهارصدوبیست‌ودومین کرسی تلاوت قرآن مؤسسه مهدیون اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی مهدیون تهران در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری به منظور گسترش جلسات صرف تلاوت قرآن، کرسی‌های تلاوت قرآن را با عنوان طرح «منابر نور» به صورت مناسبتی و هفتگی برگزار می‌کند.
براین اساس، چهارصد و بیست و یکمین جلسه قرآنی با تلاوت امیرمحمدمعصومی، امروز، دوشنبه، 13 اسفندماه در مسجد رضویه در 15 متری افسریه، بین اول و دوم، کوچه 33، پس از اقامه نماز مغرب و عشا و همچنین چهارصد و بیست ودومین کرسی تلاوت قرآن نیز با تلاوت حمیدرضا خجیر، قاری ممتاز، جمعه 17 اسفندماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد شهید بهشتی واقع در نبرد شمالی، میدان نبرد تشکیل خواهد شد.
همچنین چهارصد و هجدهمین، چهارصد و نوزدهمین و چهارصد و بیستمین کرسی تلاوت قرآن در روز 11 اسفندماه با تلاوت مرتضایی‌نژاد، قاری ممتاز در مسجدالنبی(ص) بلوار ابوذر و محفل قرآنی دیگری طی همان روز با تلاوت علی خشنود، قاری ممتاز کشورمان در مسجد لیلةالقدر تهران نو برگزار شد. همچنین محفل قرآنی نیز شامگاه گذشته، 13 اسفندماه با تلاوت رضا ابراهیمی، قاری جوان در مسجد علی‌بن‌ابیطالب(ع) شهر مقدس قم برپا شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های این مؤسسه می‌توانند به کانال این مؤسسه در پیام رسان سروش و همچنین اینستاگرام به نشانی mahdioon_com@ مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha