اعلام مصوبات آخرین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی خراسان شمالی در سال 97
کد خبر: 3796393
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

اعلام مصوبات آخرین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی خراسان شمالی در سال 97

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مصوبات آخرین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی خراسان شمالی در سال 1397 اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ یازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن وعترت خراسان شمالی با حضور اعضای هیئت مدیره و نماینده مدیر کل تبلیغات اسلامی، امروز، شنبه، 18 اسفندماه برگزار شد.
این جسله در راستای آموزش مهارت‌های اشتغال‌زایی بین فعالان قرآنی و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با ادارات کل فنی‌حرفه‌ای و میراث فرهنگی وصنایع گردشگری برپا شد.
لیلا شکرانی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی خراسان شمالی گفت: تدوین برنامه‌های اتحادیه در سال 1398با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و تلاش در ارتقای سطح فرهنگی مردم و استفاده از ظرفیت وجودی مؤسسات که می‌توانند تأثیر بسزایی را در گسترش معنویت در سطح جامعه داشته باشند از دیگر مصوبات این جلسه بود که طی آن مقرر شد مدیرعامل اتحادیه با جمع‌آوری برنامه‌های مؤسسات قرآنی در سال 98 پیش‌نویس برنامه‌های نهایی اتحادیه را برای سال جدید تهیه کنند.
همچنین طی این جلسه با پیشنهاد لیلا شکرانی، مدیرعامل اتحادیه درباره برگزاری کارگاه آموزش راه‌های خودکفایی مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی با دعوت از اساتیدی از مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان در فروردین 1398 موافقت شد، همچنین جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها، برگزاری مجمع عمومی تصویب صورت‌های مالی سال 1397این اتحادیه نیز در حاشیه کارگاه مورد تصویب قرار گرفت.
طی این جلسه مقرر شد که اعتبارات باقی‌مانده از محل صرفه‌جویی در اجرای طرح‌ها در موضوع برگزاری جشنواره تلاوت و حفظ قرآن در هفته قرآن و عترت، برای پرداخت حقوق اسفندماه وعیدی عوامل هزینه شود. درباره ایام کار اتحادیه در تعطیلات عید نوروز با توجه به تعطیلی مؤسسات، اعضا با تعطیلی دفتر اتحادیه تا 17 فروردین‌ماه موافقت کردند.
در خبر دیگری از این اتحادیه آمده است؛ جلسه‌ای با هماهنگی شاکری، رئیس انجمن خیرین قرآنی استان و حمزه بابایی‌مقدم، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی این استان و لیلا شکرانی، مدیرعامل این اتحادیه در دفتر رئیس سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شد.
طی این جلسه پس از ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی استان و توانمندی‌های مؤسسات و خانه‌های قرآنی و تشکیل انجمن خیرین قرآنی و ارائه طرح‌های سازمان دارالقرآن در نشر و اشاعه تعالیم قرآنی و گسترش معنویت در سطح جامعه با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم از زحمات فعالان قرآنی در استان که در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه تأثیر بسزایی دارند، تکریم شد.
همچنین مقرر شد، طرح و برنامه‌هایی قرآنی برای سال 1398، از طریق برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی به دفتر برنامه وبودجه ارسال شود تا حمایت‌های لازم از این طریق فراهم شود.
انتهای پیام

captcha