ایلام نیازمند کمک نهادهای بزرگ سرمایه‌گذاری است
کد خبر: 3796485
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
سلیمانی دشتکی:

ایلام نیازمند کمک نهادهای بزرگ سرمایه‌گذاری است

گروه اجتماعی - استاندار ایلام گفت: امروز کارهای عظیمی در حوزه‌های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، کشاورزی، راه‌سازی و ... انجام شده که برای تسریع در کار نیازمند کمک دولت و نهادهای بزرگ سرمایه‌گذاری هستیم.

ایلام نیازمند کمک نهادهای بزرگ سرمایه‌گذاری است
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان ایلام که با حضور آقامحمدي، عضو تشخيص مصلحت نظام و رؤساي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان‌هاي منطقه سه كشور شامل استان‌های ایلام، كرمانشاه، لرستان و همدان برگزار شد، اظهار کرد: امروز توجه به ایلام با توجه به ظرفیت‌های عظیم ملی که دارد می‌تواند چرخ توسعه کشور را به پیش ببرد .
وی با بیان اینکه مردم ایلام در 8 سال جنگ تحمیلی با وجود اینکه در تیررس انواع سلاح‌های دشمن بودند اما هیچگاه سرزمین خود را رها نکردند، بلکه ایستادند و جانانه از ایران اسلامی دفاع کردند و امروز این دیار نیازمند توجه بیشتر است، ادامه داد: امروز کارهای عظیمی در حوزه های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، کشاورزی، راهسازی و ... انجام شده و در دست اقدام است که برای تسریع در کار نیازمند کمک دولت و نهادهای بزرگ سرمایه گذاری هستیم .
استاندار ایلام با گزارشی از وضعیت استان در حوزه های مختلف خواستار کمک بیشتر دولت و نظام برای جبران عدم توسعه یافتگی استان و بالفعل کردن ظرفیت های این منطقه از کشور شد .
یادآور می‌شود در منطقه بندي ويژه سازمان برنامه و بودجه، كشور به 9 منطقه تقسیم شده است و چهار استان ايلام، كرمانشاه، لرستان و همدان در منطقه ۳ كشور قرار گرفته‌اند كه استان ايلام مسئوليت تهيه گزارش مربوط به بخش‌هاي حمل و نقل و انرژي در منطقه را بر عهده دارند.
انتهای پیام
captcha