پخش قسمت دوم «رادیکال ۳» با حضور رئیس جهاددانشگاهی
کد خبر: 3796651
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
امشب؛

پخش قسمت دوم «رادیکال ۳» با حضور رئیس جهاددانشگاهی

گروه دانشگاه ــ قسمت دوم برنامه‌ تلویزیونی رادیکال ۳، امشب با حضور سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی و با موضوع «جایگاه علم و دانش در بیانیه‌ گام دوم انقلاب» ساعت ۱۹:۲۰ روی آنتن شبکه‌ سوم سیما می‌رود.

به گزارش ایکنا؛ برنامه‌ رادیکال ۳، امشب، یکشنبه ۱۹ اسفندماه میزبان بخش دوم گفت‌وگو با سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی است و به موضوع «جایگاه علم و دانش در بیانیه‌ گام دوم انقلاب» می‌پردازد.
همچنین در این برنامه در دو بخش مجزا، نریشن گرافیک‌هایی با موضوع برنامه پخش خواهد شد و در کنار آن، تعدادی از فعالان دانشجویی در مورد بیانیه گام دوم انقلاب، بحث و تبادل نظر خواهند کرد.
ویژه‌ برنامه‌های رادیکال ۳ در این ایام به موضوع بیانیه‌ گام دوم انقلاب خواهد پرداخت و بخش‌های مختلف بیانیه را با اساتید و دانشجویان، مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.
در این برنامه سوالات و نظرات ارسالی بینندگان شبکه سه سیما از اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌ها بررسی خواهد شد و جوانان و دانشجویان پیرامون بیانیه «گام دوم انقلاب» بحث و تبادل نظر خواهند کرد.
رادیکال ۳ کاری از گروه اجتماعی شبکه سوم سیما است که به نویسندگی رضا کردلو، کارگردانی علی زندیه و اجرای سجاد بلوکات روی آنتن می‌رود.
انتهای پیام
captcha