زندانیان جرائم غیرعمد از عواید آستان امامزادگان منتفع شوند
کد خبر: 3796784
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی:

زندانیان جرائم غیرعمد از عواید آستان امامزادگان منتفع شوند

گروه جامعه ــ نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بر لزوم شناسایی خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد در اطراف بقاع متبرکه تأکید کرد و گفت: خوب است که این زندانیان با محوریت بقاع متبرکه آزاد شوند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف امروز، 19 اسفندماه، در نشست شورای مدیران معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان طی سخنانی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های خوبی که پیش از این در معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تعریف شده، طرح آرامش بهاری است. بقاع متبرکه در ایام نوروز و تعطیلات محل تردد و مراجعه است و مردم در این ایام در قالب سیاحت و گردشگری دینی در بقاع متبرکه حضور دارند.
 
وی ادامه داد: طرح آرامش بهاری پرقوت‌تر از گذشته باید اجرا شود. کارکردهای فرهنگی دینی در ایام نوروز در بقاع متبرکه باید تقویت شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی با تأکید بر لزوم بیشتر شدن کمیت مبلغین طرح آرامش بهاری، یادآور شد: پیشنهاد من این است که در محیط پیرامونی ۱۱۰ بقعه‌ای که به‌عنوان محور مقابله با آسیب‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است، با توجه به منابع مالی، طرح اطعام نیز اجرا شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم شناسایی خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد نقدی در اطراف بقاع متبرکه تأکید کرد و گفت: خوب است که این زندانیان با محوریت بقاع متبرکه آزاد شوند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی در پایان بر لزوم الحاق پیوست رسانه‌ای به طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید کرد.
 
در ادامه این نشست، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه و هر یک از مدیران کل این معاونت به ارائه توضیحاتی پیرامون طرح آرامش بهاری پرداختند.
 
انتهای پیام
captcha