تکمیل مصلی اسفدن نیازمند یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار است
کد خبر: 3796903
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

تکمیل مصلی اسفدن نیازمند یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار است

گروه اجتماعی ــ رئیس هیئت امنای مصلی شهر اسفدن با بیان اینکه تاکنون مبلغ ۴۲۰ میلیون تومان در پروژه مصلی هزینه شده است، گفت: تکمیل این پروژه نیازمند یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

تکمیل مصلی اسفدن نیازمند یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار استمحمدرضا غیرتی، رئیس هیئت امنای مصلی شهر اسفدن، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان جنوبی، با اعلام این خبر گفت: تاکنون مبلغ ۴۲۰ میلیون تومان در این پروژه هزینه شده که از این مبلغ ۲۱۰ میلیون تومان توسط خیرین شهر اسفدن مبلغ 160 میلیون تومان  محل کمک‌های دولتی و مبلغ ۵۰ میلیون تومان توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تأمین اعتبار شده است.

وی پیشرفت فیزیکی سالن اصلی مصلی را ۵۰ درصد عنوان کرد و افزود: برای تکمیل سالن اصلی، سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم است.

غیرتی اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده توسط امام جمعه اسفدن، امیدوارم مسئولان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در ساخت این پروژه مهم همکاری بیشتری داشته باشند.

رئیس هیئت امنای مصلی اسفدن یادآور شد: پروژه‌هایی که فاقد اعتبار ملی و استانی است و از محل کمک‌های مردمی ساخته می‌شود، با عنایت به خشکسالی‌ها و اوضاع اقتصادی فعلی مردم مشمول مرور زمان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه با ۲۶۰۰ متر مربع زیر بنا در سال ۸۷ آغاز شده که تکمیل آن نیازمند همت خیرین و مسئولان است.

انتهای پیام

captcha