آغاز همایش بین‌المللی اعجاز علمی قرآن در مصر
کد خبر: 3797198
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷

آغاز همایش بین‌المللی اعجاز علمی قرآن در مصر

گروه بین‌الملل ــ یازدهمین همایش بین‌المللی اعجاز علمی قرآن و سنت از امروز به مدت دو روز در دانشگاه المنصوره مصر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ شبستان نوشت: یازدهمین همایش سالیانه بین‌المللی اعجاز علمی در قرآن و سنت امروز(دوشنبه) به همت هیئت جهانی کتاب و سنت انجمن جهان اسلام و اعجاز علمی و با همکاری مسئولان دانشگاه المنصوره به مدت 2 روز در این دانشگاه برگزار می‌شود.

اشرف عبدالباسط، رئیس دانشگاه المنصوره، عبدالله بن علی بصفر، دبیرکل هیئت جهانی کتاب و سنت و محمود الملیجی، معاون رئیس دانشگاه امور خدمت به جامعه و توسعه محیط زیست، اشرف سویلم، معاون رئیس مطالعات و تحقیقات این دانشگاه  و ناظم شمس، استاد دانشکده پزشکی بر این همایش نظارت دارند.

این همایش شامل گفتگوها و سخنرانی‌هایی مانند: روزه معجزه علمی، آیات معجزات در آب، تشکیلات زمین‌شناسی از منظر سنت نبوی و جنبه‌هایی از اعجاز علمی در آیه «قل سیروا فی الارض فانظروا کیف بدأ الخلق» است.

در این همایش قرار است مدارکی نیز به شرکت‌کنندگان اعطا شود و حضور دانشجویان و غیردانشجویان در این همایش آزاد است و از روز اول همه در فعالیت‌های آن ثبت نام خواهند کرد.

انتهای پیام 

 

 

captcha