هنر مردان خدا در عمل ثابت می‌شود
کد خبر: 3798202
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

هنر مردان خدا در عمل ثابت می‌شود

گروه اجتماعی ــ یک مدرس حوزه و دانشگاه با یادآوری جمله مشهور شهادت هنر مردان خداست، گفت: هنر مردان خدا در میدان عمل ثابت می‌شود که شهدای ما مرد عمل بودند.

به گزارش ایكنا از فارس، هجدهمین یادواره شهدای احمدآباد شیراز و سی و پنجمین سالگرد شهادت زیاد توحیدی‌راد امروز، 25 اسفندماه در جوار شهدای گمنام این منطقه برگزار شد.
حجت‌الاسلام متوسل، مدرس حوزه و دانشگاه در این مراسم با بیان اینكه شهدای ما برای ماندگاری انقلاب اسلامی و نگه داشتن دین خدا از هیچ تلاشی دریغ نکردند و از جان خود گذاشتند، گفت: هنر مردان خدا در میدان عمل ثابت می‌شود که شهدای ما مرد عمل بودند.
وی افزود: انقلاب در دهه پنجم با رویش‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف قرار دارد هر چند که شرایط امروز معیشت زندگی مردم را تنگ کرده و در زمینه اقتصادی با یک بی‌بند و باری مواجه شده‌ایم.
متوسل اظهار كرد: در دفاع از دین خدا و انقلاب، مردم همیشه در صحنه پای کار هستند و هیچ‌گاه در این عرصه‌ها کم نمی‌گذارند كه این به برکت شهدای انقلاب است.
این مدرس حوزه و دانشگاه اظهار كرد: اخلاص و تقوا شاخصه شهدای ما بود که برای عمل به تکلیف و رسالت الهی در صحنه حضور پیدا كردند، البته از ابتدای انقلاب تاكنون ما در عرصه‌های مختلف شهید می‌دهیم.
یادآور می‌شود، این یادواره به‌همت جوانان پایگاه بسیج شهدای احمدآباد با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله روایتگری، سرود مدافعان حرم مجتمع ماه تابان سرود مدرسه امام رضا(ع) و تجلیل از خانواده شهدا و پخش کلیپ برگزار شد‌.
انتهای پیام

captcha