مسلمان بودن برای تروریست‌های دست‌پروده استکبار جرمی نابخشودنی است
کد خبر: 3798506
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
بیانیه نمایندگان مجلس در محکومیت جنایت تروریستی در نیوزیلند؛

مسلمان بودن برای تروریست‌های دست‌پروده استکبار جرمی نابخشودنی است

گروه سیاسی ــ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت تروریستی در نیوزیلند اعلام کردند: بدون شک این جنایت ثابت کرد که مسلمان بودن برای تروریست‌های دست‌پروده قدرت‌های استکباری خود به خود جرمی نابخشودنی است.

به گزارش ایکنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز، یکشنبه 26 اسفند، مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای که به امضای همه نمایندگان حاضر در صحن رسید، جنایت تروریستی در نیوزیلند را محکوم کردند. متن بیانیه به شرح ذیل است:   

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت تروریستی و وحشیانه تروریست‌ها در کشور نیوزیلند و کشتار ددمنشانه جمعی از مسلمانان و نمازگزاران جمعه، قلب همه انسان‌های آزاداندیش جهان را به درد آورد.

بدون شک این جنایت ثابت کرد که مسلمان بودن برای تروریست‌های دست‌پروده قدرت‌های استکباری خود به خود جرمی نابخشودنی است.

در عین حال جنایت مذکور ثابت کرد برای مستکبران جهانی، حقوق بشر و حق حیات انسانی صرفاً ابزاری برای پیشبرد مطامع غیرانسانی آنها محسوب می‌شود، فلذا با استانداردهای دوگانه شاهد آن هستیم که مهر سکوت بر لب زده‌اند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید فاجعه تروریستی ازدستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهیم که فعالانه با مجامع بین‌المللی و سازمان‌های جهانی و اسلامی از جمله سازمان همکاری‌های‌ اسلامی تماس گرفته و نشست فوق العاده‌ای در این زمینه برگزار نماید و با جدیت تمام و ارائه راهکارهای عملی مانع چنین اقداماتی در سطح جهان گشته و با مقابله با هرگونه سوءاستفاده از نام اسلام و مسلمانان از به‌کارگیری استانداردهای دوگانه در مقابل تروریست‌ها و پدیده شوم تروریسم جلوگیری کند.

انتهای پیام

captcha