خرید شارژ موبایل و پرداخت قبوض در اکالا راه‌ اندازی شد!
کد خبر: 3798588
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

خرید شارژ موبایل و پرداخت قبوض در اکالا راه‌ اندازی شد!

اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین اکالا همواره سعی دارد با ارائه خدماتی چون کیف پول و شارژ موبایل، خریدها را به آسان‌ترین شکل ممکن برای مشتریان همیشگی خود انجام بدهد.

به گزارش ایکنا؛ امروزه انجام کارهایی مانند خرید شارژ، خرید بسته‌های اینترنتی و پرداخت قبوض جزء جدایی‌ناپذیری از زندگی روزمره مردم شده است. ما روزانه زمانی را صرف مراجعه به سایت‌های مختلف و شماره‌گیری کدهای خاص برای انجام این امور می‌کنیم. شاید بارها برای شما هم پیش آمده است که به سایت های مختلف خرید شارژ مراجعه کرده باشید و در نهایت با تلاش فراوان برای خرید شارژ موبایل، موفق به خرید نشده اید. اما اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین اکالا همواره سعی دارد با ارائه خدماتی چون کیف پول و شارژ موبایل، خریدها را به آسان‌ترین شکل ممکن برای مشتریان همیشگی خود انجام بدهد.

در اپلیکیشن اکالا علاوه بر خرید مایحتاج روزانه مواد غذایی با تخفیف های عالی و باورنکردنی، از این به بعد می‌توانید خرید شارژ موبایل همراه اول، ایرانسل، رایتل خود را نیز از این اپلیکیشن انجام دهید. برای خرید شارژ موبایل می‌توانید به قسمت خدمات پرداخت اپلیکیشن مراجعه کرده و با وارد شدن به قسمت شارژ موبایل، نوع خط موردنظر را انتخاب کرده و با وارد کردن شماره موبایل مورد نظر، شارژ مستقیم از ۱۰،۰۰۰ ریال تا ۲۰۰،۰۰۰ ریال و دریافت کد شارژ ۱۰،۰۰۰ ریالی تا مبلغ ۱۰۰۰،۰۰۰ ریال خریداری کنید.
برای پرداخت قبوض نیز بدون مراجعه به بانک یا عابر بانک تنها با اسکن قبض یا واردکردن اطلاعات قبض ازجمله شناسه قبض و شناسه پرداخت به‌صورت دستی قبض‌هایتان را پرداخت کنید. بعد از واردکردن اطلاعات به صورت دستی یا اسکن بارکد قبض، با واردکردن شماره کارت و رمز دومتان، قبضتان پرداخت خواهد شد.
امکاناتی که با نصب اپلیکیشن اکالا و خرید شارژ موبایل یا پرداخت قبوض به آن‌ها دسترسی خواهید داشت عبارت‌اند از:
• خرید شارژ موبایل یا دریافت کد شارژ برای اپراتورهای همراه اول، ایرانسل
• شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل
• دریافت کد شارژ موبایل برای خط موبایل همراه اول، ایرانسل و رایتل یا ارائه این کد به دوستان خود
• وارد کردن شماره خودتان یا شخص دیگری برای خرید شارژ موبایل
• اسکن قبوض آب و برق و گاز و تلفن و پرداخت آن‌ها
• مشاهده گزارش‌های مربوط به تراکنش‌ها و خرید‌های انجام‌شده به تفکیک هرکدام از خریدها
• گزارش و ذخیره اطلاعات شارژهای خریداری‌شده و قبض‌های پرداخت‌شده
• پرداخت وجه از طریق درگاه‌های بانکی مختلف
با امکانات ذکر شده، بهترین و سریع‌ترین راه ممکن برای خرید شارژ موبایل و پرداخت قبوض نصب اپلیکیشن اکالا و استفاده از خدمات آن است.
دانلود اپلیکیشن اکالا

captcha