تشکیل گروه‌های پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب در جامعةالزهرا(س)
کد خبر: 3798699
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

تشکیل گروه‌های پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب در جامعةالزهرا(س)

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاون پژوهش جامعةالزهرا(س) از تشکیل گروه‌های پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب در این مرکز علمی حوزوی خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ریحانه حقانی، معاون پژوهش جامعةالزهرا(س) در این باره اعلام کرد: گروه‌های پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب با توجه به اهمیت بیانیه و اجرایی کردن آن در حوزه علمیه خواهران تشکیل می‌شود.

معاون پژوهش جامعةالزهرا(س) تصریح کرد: این گروه‌های پژوهشی به صورت میان رشته‌ای و موضوع‌محور با موضوعات مختلف زن و خانواده، علم و پژوهش، سیاسی، اقتصادی، سبک زندگی و غیره فعالیت خواهند داشت.

حقانی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در گروه‌های پژوهشی با نظارت استاد راهنما و با توجه به موضوعات استخراج شده از بیانیه به نگارش مقالات علمی – پژوهشی و علمی – ترویجی می‌پردازند.

وی بیان کرد: اساتید، طلاب، پژوهشگران، فارغ‌التحصیلان و مبلغان ایرانی و غیرایرانی جامعةالزهرا(س) و همچنین دانشکده هدی و مجتمع آموزشی تربیتی هدی می‌توانند در این عرصه ورود داشته باشند.

معاون پژوهش جامعةالزهرا(س) گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام اولیه در گروه پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۸ برای اعلام آمادگی فرصت دارند.

مریم بشیری 

انتهای پیام

captcha