انجام ۲۳ عملیات امداد و نجات در طرح خدمات نوروزی هلال احمر البرز
کد خبر: 3799489
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

انجام ۲۳ عملیات امداد و نجات در طرح خدمات نوروزی هلال احمر البرز

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمرالبرز از انجام ۲۳ مورد عملیات امداد و نجات توسط نجاتگران این استان از آغاز طرح ملی خدمات نوروزی تا به امروز خبر داد.

انجام 23 عملیات امداد و نجات در طرح خدمات نوروزی هلال احمر البرز

ناصر چرخساز، مدیرعامل جمعیت هلال احمرالبرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان البرز از آغاز طرح ملی خدمات نوروزی به آسیب دیدگان 16 حادثه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی و ارتفاعات این استان امدادرسانی کردند.
چرخساز افزود: بر اساس اطلاعات ثبت شده در مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان البرز از تاریخ 25 اسفند تا روز سوم فروردین نجاتگران البرزی به 181 تن از آسیب دیدگان این حوادث خدمات امدادی ارائه کردند.
وی با بیان اینکه تعدادی از مصدومان حوادث توسط همکاران اورژانس 115 به مرکز درمانی انتقال داده شدند، تصریح کرد: تعداد 21 تن از مصدومان توسط نجاتگران این جمعیت برای تکمیل چرخه بهبودی به مرکز درمانی منتقل و6 تن به صورت سرپایی مداوا شدند.
این مسئول گفت: در عملیات‌های امداد ونجات این هفته، 32 تیم عملیاتی با استعداد 88 نیروی کادر و داوطلب و باپشتیبانی 25 دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز اضافه کرد: تا کنون 5 تن از هموطنان در پایگاه‌ها به صورت موقت اسکان داده شدند.
وی در پایان یادآور شد: هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده حوادث در طول شبانه روز با شماره 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha