کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مناطق سیل‌زده آماده است
کد خبر: 3799648
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مناطق سیل‌زده آماده است

گروه اجتماعی ــ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی با مردم استان‌های مازندران و گلستان همدردی کرده و آمادگی این استان را برای کمک به مردم مناطق بحران‌زده اعلام کرد.

کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مناطق سیل زده آماده است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، امروز، پنجم فروردین‌ماه در پیام علی محمد احمدی آمده است: حادثه ناگوار و دلخراش و جاری شدن سیل در استان‌های شمالی مازندران و گلستان که موجب خسارات و زیان‌های زیادی در این استان‌ها شده باعث تالم و تاثر فراوان همه نوع دوستان و هموطنان به ویژه مردم فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد شده است. کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در این استان ها غم این مصیبت و حادثه را دو چندان کرده است.
اینجانب ضمن ابراز تاسف و تاثر فراوان از حادثه سیل اخیر و عرض تسلیت به تمامی داغدیدگان این حادثه آمادگی این استان را برای هرگونه امداد رسانی ازجمله ارسال اقلام امدادی و پزشکی و نیروهای کمک رسان اعلام می دارد.
از همه دستگاه‌های امدادرسان می‌خواهم آمادگی لازم را جهت ارسال هرگونه اقلام خوراکی، پوشاک، امدادی و پزشکی در این روزها داشته باشند و درصورت ضرورت و در اسرع وقت این اقلام جهت کمک رسانی به مردم سیل زده استان های شمال کشور گسیل شود.
در پایان ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده داغدیدگان و حادثه دیدگان و آرزوی بهبود وضعیت فعلی، این استان آماده هر گونه کمک رسانی و امداد رسانی به مناطق بحران زده استان های مازندران و گلستان است.
در پی بارندگی‌های شدید چند روز گذشته در استان‌های شمالی مازندران و گلستان و جاری شدن سیل، مناطق زیادی از این استان‌ها زیر آب رفت و خسارت دید.
انتهای پیام

captcha