حضور هفت هزار زائر در امامزادگان آذربایجان غربی در لحظه تحویل سال
کد خبر: 3799682
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

حضور هفت هزار زائر در امامزادگان آذربایجان غربی در لحظه تحویل سال

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از حضور بیش از ۷ هزار زائر در لحظه تحویل سال در امامزادگان استان خبر داد و گفت: بیشترین زائران در امامزاده سیدبهلول خوی با دو هزار نفر بوده است.

حضور هفت هزار نفر در امامزادگان آذربایجان غربی در لحظه تحویل سال ۹۸

حجت‌الاسلام‌والمسلمین داوود میرزایی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان، اظهار کرد: امسال در لحظه تحویل سال نو، تعداد هفت هزار نفر زائر در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص آذربایجان‌غربی حضور یافتند.
وی تصریح کرد: بیشترین زائران در امامزاده سیدبهلول خوی با دو هزار نفر، غریب‌حسن ارومیه با هزار نفر و آرامگاه عرب‌باغی و محمد ابراهیم ارومیه و تکیه حضرت ابوالفضل چایپاره بوده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرزایی افزود: علاوه بر آن هم اکنون خیمه‌های معرفت در تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه استان شامل شیخ‌نوایی، شیخ‌بهلول، مسجد امام خمینی(ره) سه راهی ایواوغلو، تکیه حضرت ابوالفضل چایپاره و بقعه حضرت ابوالفضل میاندوآب برپا است.
وی با اشاره به اینکه امسال ۲۵ بقعه استان درگیر اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری هستند بیان کرد: در این رابطه ۲۷ مبلغ اعزامی از قم و ۱۰ مبلغ بومی نیز در خیمه‌های معرفتی بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان حضور دارند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر امسال در هر شهرستان، چهار تا پنج مسجد به طور شبانه‌روزی باز بوده و نمازهای جماعت نیز به‌طور منظم در آن برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha