سفر فرمانده کل سپاه به استان گلستان و بازدید از مناطق سیل‌زده
کد خبر: 3799817
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
صبح امروز انجام گرفت؛

سفر فرمانده کل سپاه به استان گلستان و بازدید از مناطق سیل‌زده

گروه سیاسی ــ سخنگوی سپاه از سفر صبح امروز سردار جعفری به استان گلستان و بازدید وی از روند اجرای امور در مناطق سیل‌زده این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه، از سفر صبح امروز، سه‌شنبه 6 فروردین، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به استان گلستان خبر داد.

سردار شریف اظهار کرد: فرمانده کل سپاه در بدو ورود به استان گلستان از روند اقدامات در مناطق سیل‌زده بازدید و دستور تسریع، ساماندهی و رساندن امکانات مورد نیاز مردم از سپاه این استان را صادر کرد.

سخنگوی سپاه گفت: فوری‌ترین کار سپاه سرعت دادن به تخلیه آب و حفر کانال‌های جدید وتلاش برای لایروبی دهانه گرگان‌رود که به سرعت تخلیه آب کمک می‌کند‌، است.

سردار سرلشکر پاسدار جعفری نیز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده اظهار کرد: همه امکانات برای مناطق سیل‌زده ارسال شده و اولویت اصلی ما خروج و تخلیه آب است.

وی افزود: باید لایروبی رودخانه قبلا انجام می‌شد، اما متأسفانه انجام نشده و اکنون باید شرایطی را ایجاد کنیم که آب تخلیه شود.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: با توجه به وسعت منطقه و آب‌گرفتگی، به نظر می‌رسد در چند روز آینده تخلیه کامل انجام نشود اما در تلاش هستیم این کار در کمترین زمان ممکن انجام شود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه کارهای زیادی باید انجام شود تا خروجی آب سرعت پیدا کند، افزود: امداد و اسکان در حال انجام است اما سرعت خروج آب به علت انجام نشدن لایروبی رودخانه، دلیل کندی کار است.

سرلشکر جعفری ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان گمیشان، با مردم سیل‌زده این شهرستان گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

captcha