حذف دوره‌های عمومی و جایگزینی دوره‌های تخصصی قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3800013
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

حذف دوره‌های عمومی و جایگزینی دوره‌های تخصصی قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: یکی از برنامه‌های اداره امور قرآنی استان در سال 98 حذف دوره‌های عمومی و جایگزینی دوره‌های تخصصی قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با تشریح برخی از برنامه‌های اجرایی این اداره در سال 98 اظهار کرد: یکی از اهدافی که برگزاری دوره‌های قرآنی در قالب تخصصی یا عمومی دنبال می‌کند ترویج معارف دینی است.
وی افزود: در سال بیش از 20 دوره توسط اداره امور قرآنی در استان برگزار می‌شود که در سال جدید تصمیم داریم تا برگزاری دوره‌های قرآنی در استان در مسیر تخصصی انجام شوند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: بدین منظور چندین شاخص از سوی این اداره در نظر گرفته شده و به دفتر طرح و برنامه‌ریزی سازمان تبلیغات اسلامی فرستاده شده و در صورت موافقت در استان اجرایی خواهد شد.
‌محمدی گفت: یکی از اهداف حذف دوره‌های عمومی و جایگزینی دوره‌های تخصصی در استان کرمانشاه استمرار و تداوم دانش‌اندوزی در علوم قرآنی بوده است.
وی در پایان با تأکید بر اجرایی شدن اهداف برنامه‌ریزی شده در این راستا گفت: تعمیم روش‌های بدیع و انتقال مهارت‌ در این زمینه از دیگر اهدافی است که باید در نظر داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha