گراش؛ میزبان مرحله استانی رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی
کد خبر: 3802190
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

گراش؛ میزبان مرحله استانی رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی

کانون خبرنگاران نبأ ــ مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، عترت و نماز جهت ورود به بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی با حضور ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر از شهرهای لارستان، گراش، اوز، خنج و بیرم، ۲۸ فروردین‌ماه به میزبانی گراش برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گراش با محوریت میزبانی مسابقات قرآن و عترت مرحله مقدماتی استان فارس 18 فروردین ماه با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش در دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

گراش؛ میزبان مرحله استانی رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدباقر بخشایش‌پور، امام جمعه گراش در این جلسه گفت: قرآن کریم ظرفیت عمیقی در تعلیم و تربیت انسان دارد و برکات زیادی برای آموزش و پرورش خواهد داشت و رسالت ما نیز مشخص است؛ باید از این کار فرهنگی و قرآنی حمایت کنیم.
ذبیح‌الله رضایی، مدیر آموزش و پرورش گراش، میزبانی مسابقات قرآن و عترت مرحله مقدماتی استان را توفیقی برای آموزش و پرورش شهرستان دانست.
رضایی از ادارات و نهادها و خیرین شهرستان خواست در این امر مهم همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا کیفیت مسابقات برازنده نام قرآن و معرف شهرستان قرآنی گراش باشد.

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، عترت و نماز جهت ورود به بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی با حضور ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر از شهرهای لارستان، گراش، اوز، خنج و بیرم، ۲۸ فروردین‌ماه به میزبانی گراش برگزار می‌شود.
شرکت‌کنندگان در موضوعات قرائت، ترتیل، حفظ موضوعی، حفظ عمومی، تفسیر، نهج‌البلاغه، احکام، اذان، مداحی، انشاء نماز و صحیفه سجادیه با هم در یک روز به رقابت خواهند پرداخت.

احسان حسین ‌شیری 

انتهای پیام

captcha