همایش دانشجویی «شفافیت؛ حاکمیت پاسخگو، جامعه مطالبه‌گر» برگزار می‌شود
کد خبر: 3802856
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
۱۵ اردیبهشت ماه؛

همایش دانشجویی «شفافیت؛ حاکمیت پاسخگو، جامعه مطالبه‌گر» برگزار می‌شود

گروه دانشگاه ــ همایش دانشجویی «شفافیت؛ حاکمیت پاسخگو، جامعه مطالبه­‌گر» به همت جهاد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، با مشارکت انجمن­‌های علمی دانشگاه‌های تهران، پژوهشکده مطالعات توسعه جهاد دانشگاهی تهران و مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه، همایش دانشجویی «شفافیت؛ حاکمیت پاسخگو، جامعه مطالبه‌­گر» یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در دانشگاه تهران برگزار می ‌شود.
 
شفافیت و کارآمدسازی دولت، شفافیت و دولت الکترونیک، شفافیت و تعهدات بین­‌المللی مقابله با فساد، شفافیت، تقویت امید و بازسازی اعتماد اجتماعی، شفافیت، احزاب سیاسی و جنبش‌های اجتماعی، مشارکت مردمی و نهاد‌های مدنی در مقابله با فساد، مقابله با فساد به مثابه دانش تخصصی و تکنیک، مقابله با فساد و سلامت اداری، شفافیت و محیط زیست و محور آزاد از محور‌های اصلی این همایش است.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌­توانند مقالات و آثار هنری خود را در قالب هنر‌های تجسمی، نقاشی، تصویرسازی، عکاسی، پوستر و کاریکاتور تا ۷ اردیبهشت ۹۸ به آدرس مقالات: tnp.student۱۳۹۸@gmail.com و آثار هنری: alzahra.u.ertebattasviri@gmail.com ارسال کنند.
 
انتهای پیام
captcha