لزوم آبادانی دل با معنویات در ماه شعبان
کد خبر: 3803254
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

لزوم آبادانی دل با معنویات در ماه شعبان

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: از عمران دل خود با معنویات نباید غافل شویم و ماه مبارک شعبان فرصت بسیار خوبی برای امورات معنوی است.

لزوم آبادانی دل با معنویات در ماه شعبان

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، صبح امروز، ۲۴ فروردین ماه، در جلسه تقدیر از اعضای شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: در بسیاری از اوقات درگیر امورات اجرایی هستیم و مناسبات را فراموش می‌کنیم و از نظر شخصی باید خود را در معنویات نیز تقویت کنیم و امام علی(ع) نیز به مالک‌اشتر فرمودند که بهترین وقت را برای خود و خدای خودت قرار بده.
وی ادامه داد: از عمران دل خود با معنویات نباید غافل شویم و ماه مبارک شعبان فرصت بسیار خوبی برای امورات معنوی است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی با اشاره به در پیش‌رو بودن نیمه شعبان خاطرنشان کرد: سراسر حیات و ممات ما وابسته به وجود امام زمان(عج) بوده و ارتباط خود را باید با حضرت ولی عصر بیشتر کرده و بگونه‌ای نباشد که گویا ایشان را از یاد برده‌ایم و باید در تمامی لحظات زندگی خود به ائمه معصومین(ع) و بویژه امام زمان(عج) متوسل شویم.
وی تصریح کرد: در ارائه عملکرد چهل‌ساله نظام جمهوری اسلامی، کوتاهی شده و نباید از این پس نیز غفلت کنیم و رسانه‌ای شدن خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کارهای بسیار عظیم و مثبتی در کشور انجام شده است، یادآور شد: در اطلاع‌رسانی خدمات به مردم نباید هیچ‌گونه کوتاهی صورت گیرد.
انتهای پیام

captcha