محبوبیت سپاه در داخل و خارج از كشور؛ نتیجه اقدام آمریكا
کد خبر: 3803291
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

محبوبیت سپاه در داخل و خارج از كشور؛ نتیجه اقدام آمریكا

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ضمن محكوم كردن اقدام اخیر آمریكا علیه سپاه تأكید كرد كه نتیجه این اقدام، محبوب كردن ‌سپاه در افكار عمومی به‌ویژه در كشور و خارج از مرزها است.

حجت‌الاسلام‌والمسمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در حاشیه راهپیمایی حمایت از سپاه در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی تأكید كرد كه این حضور نشان‌دهنده این است كه ملت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت می‌كنند.
وی افزود: سپاه در بحرانی‌ترین وضعیت، نظام، مملكت و ناموس مردم را نجات داد لذا همه در این راهپیمایی حضور پیدا كردم تا از آمریكا و صهیونیست‌ها و به خصوص اقدام اخیر ترامپ اعلام انزجار كنیم البته مشاهده كردیم كه جوامع جهانی هم در این قضیه آمریكا را همراهی نكردند جز چند كشور حقیر و كوچكی كه دست‌نشانده آمریكا و نوكران آن‌ها در منطقه بودند.

سپاه، مقتدرترین و مخلص‌ترین نیرو است
رضایی تأكید كرد: پیام حضور ملت ایران، پشتیبانی از سپاه به‌عنوان قوی‌ترین و مقتدرترین و مخلص‌ترین نیرویی است كه برای همیشه مورد نیاز جامعه اسلامی است.
رئیس مركز رسیدگی به امور مساجد فارس با بیان اینكه این اقدام آمریكا مبنی بر تروریست خواندن سپاه نتیجه‌ای جز تحقیر خودش ندارد، گفت: این اقدام خصمانه‌ای به تمام معنا بود و از نظر بین‌المللی چنین حركتی بسیار كور است كه مورد تأیید هیچ كشور و نظامی قرار نمی‌گیرد.

نتیجه اقدام آمریكا، محبوب كردن سپاه در داخل و خارج از كشور است
وی ادامه داد: نتیجه دوم این اقدام آمریكا، محبوب كردن عزیزان سپاه در افكار عمومی به ویژه در كشور و خارج از مرزها در كشورهای ستمدیده‌ای مثل فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و هر كجا كه متجاوزین حضور دارند، خواهد بود و در این مناطق سبزپوشان ما محبوب‌تر و مورد علاقه بیشتر مردم خواهند شد كه می‌توانند انجام وظیفه كنند تا دست استكبار و صهیونیست‌ها را از منطقه كوتاه كنند.
رضایی با اشاره به پوشیدن لباس سپاه توسط روحانیان تأكید كرد كه تلفیق لباس سپاه و روحانیت پیام دارد و آن اینكه حركت سپاه مبتنی بر مسائل دینی و مذهبی است و روحانیت هم مروج فرهنگ دینی هستند لذا این دو وقتی كنار هم قرار می‌گیرند یعنی یك نیروی نظامی كه افكارش مبتنی بر دین اسلام و عدالت‌خواهی است و حتماً پیروز خواهد بود.
انتهای پیام

captcha