فرصت نقش‌آفرینی به جوانان بدهیم
کد خبر: 3804020
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

فرصت نقش‌آفرینی به جوانان بدهیم

گروه اجتماعی ــ مسئول روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در البرز بر ضرورت استفاده از توانمندی جوانان در عرصه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: باید به جوانان البرزی فرصت نقش‌آفرینی بدهیم.

باید به جوانان فرصت نقش‌آفرینی بدهیم

به گزارش ایکنا از البرز، مجید صاحبکاری، مسئول روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان البرز، امروز، 26 فروردین‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات استان استفاده از مدیران غیربومی و عدم آشنایی آن‌ها با استان البرز است بنابراین مقرر شد فضایی برای نمایش توانمندی‌های جوانان فراهم شود تا بتوان از ظرفیت آن‌ها برای اداره استان استفاده کرد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره جوان موفق در این استان، مطرح کرد: برنامه‌ریزی و راه‌اندازی چنین جشنواره‌ای امری بس دشوار بود به ویژه در شرایطی که دستگاه‌ها و نهادهای استان مایل به همکاری نبودند‌.
مسئول روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در البرز با بیان اینکه برگزاری این جشنواره فضایی را برای شناسایی ظرفیت نخبگان و معرفی آن‌ها به دستگاه‌های اجرایی فراهم کرده است، افزود: از اصحاب رسانه تقاضا می‌شود مسائل و دغدغه‌های جوانان را به صورت جدی پیگیری کنند و امام جمعه شهر کرج نیز حمایت خود را از آن‌ها اعلام کرده است.
صاحبکاری در پایان بر ضرورت استفاده از توانمندی جوانان در عرصه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: با برپایی این جشنواره این باور به مسؤلان داده می‌شود که باید به جوانان البرزی فرصت نقش‌آفرینی بیشتری داد چرا که این قشر از توانمندی‌های بسیاری برای اداره استان برخوردار هستند و نیازی به استفاده از نیروی غیربومی در امور استانی نیست.
انتهای پیام

captcha