نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3806042
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
با معرفی ۱۲ کتاب؛

نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در البرز برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز گفت: فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۲ عنوان کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» منتشر شد.

نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی 12 کتاب برگزار می‌شود

احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز، در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در رده سنی کودک کتاب‌های «امام رضا(ع)»، «کبوترها و آهوها»، «فاطمه و فاطمه» و در بخش ویژه این رده سنی، کتاب «هشت قصه از امام جواد(ع)» معرفی شده است.
وی افزود: در رده سنی نوجوان نیز آثاری چون «راز آن بوی شگفت؛ داستانی بر اساس زندگی امام رضا علیه‌السلام»، «با کبوترهای گنبد؛ سروده‌هایی درباره امام رضا علیه‌السلام برای نوجوانان» و همچنین در بخش ویژه این رده سنی کتاب «درختی که بال درآورد؛ داستان‌هایی از زندگی امام جواد(ع)» به عنوان منابع جشنواره معرفی شده است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز گفت: علاقه‌مندان به شرکت در بخش جوان و بزرگسال نیز می‌توانند با مطالعه کتاب‌های «مهارت‌های ارتباط موثر در سیره امام رضا(ع)»، «فصل فیروزه»، «درّ عصمت؛ مروری بر زندگانی حضرت معصومه(س)»، «زندگانی حضرت احمدبن موسی(ع) شاه‌چراغ» و در بخش ویژه این رده سنی نیز کتاب «سیره تقوی؛ ترجمه و توضیح چهل حدیث درباره سیره امام جواد(ع)» در این جشنواره شرکت کنند.
هراتی ادامه داد: این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز گفت: برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح «ملی» و «شهرستانی» معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از آن‌ها تجلیل خواهد شد.
وی اضافه کرد: علاقمندان برای دریافت فایل کتاب‌ها می‌توانند به نشانی www.razavi.iranpl.ir مراجعه و یا جهت دریافت امانی کتاب‌های مسابقه به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.
هراتی تأکید کرد: شرکت‌کنندگان البرزی می‌توانند علاوه بر ارسال آثار از طریق الکترونیک، آثار مکتوب خود را تا تاریخ ۲۸ خردادماه به نزدیک‌‌ترین کتابخانه عمومی محل زندگی‌شان تحویل دهند.
انتهای پیام

captcha